return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Uit de oude doos...... (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
He kuipers die foto wilde ik net gaan posten!!!

was wel tof feestje toen. Jammer dat die ene foto toen is mislukt. ;)
Dr. Kuipers
Ojaaaaaaaaa "die ene foto"

Weet gelijk weer welke je bedoeld! :D

Damn die chick was zo gruwelijk lekker! Loopt daar ing onwijs geil met mij te flirten en dan blijkt ze gewoon daar met haar vriend te zijn...

Vrouwen! :whip:

;)

Verder staan op Partyflock ook nog wel wat foto's uit de oude doos die Snuggle heeft gemaakt op Impulz Outdoor 29-06-2002 en Addiction :)
kolkiewolkie
memories, memories... :D

Ik herinner me dat Justin toen zelfs nog een thread op flock heeft geopend of iemand d'r ook kende :D :haha: ! Overigens volkomen terecht :eek: :tongue3 ! Je komt heel wat tegen op parties maar dat was echt one of a kind ;) .
Dr. Kuipers
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ICID/14261.html

Waren ook mooie tijden vroeger Kolk :D

Weet je nog naar Mystery Land 2002!

In die lompe witte bus van jou die maar 110 kon samen met Frans en nog wat andere gasten :p :D
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
die foto van de allereerste TA meeting met Snugglew, New Wave, Ding Chavez, Magrec, Nastra, nog 1 of 2 & ik moet er dan eigenlijk ook bij :D

Inderdaad

Glanis staat hier ook nog op maar die ging weer slim acher me staan :)
En die schoenen van Glanis :D Echt te slecht :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Op Dance Valley 4 decemeber basvh voor het eerst sinds 2,5 jaar weer gemeet en op Innercity zaterdag voor het eerst sinds 1,5 jaar Flipper en Odyne weer en op de terugweg kwam ik op station Utrecht Partyhardy weer eens tegen :D

ja! hoe toevallig was dat! :) en wat was het koud zeg! ik was pas om 11 uur thuis! :eyespop: ns, eerst met de auto via Utrecht naar Rotterdam en toen door een ongeval tussen Rotterdam en Dordrecht weer terug naar Utrecht, overstappen naar Den Bosch en weer overstappen naar Breda! :crazy: tering! :eek: hoe laat was jij thuis?

Verder idd ook Flipper en Odyne sinds heel erg lang weer gezien op Innercity! :) en ineens sta ik naast Thesaus! :D en via hem Optimus gemeet! :cool: verder Jappio sinds een jaar ofzo nog tegen gekomen en Remy D :clown: veel mensen dus die ik al een hele tijd niet meer gezien had! :)
Dr. Kuipers
Ja was lachuh man! :D Zo kom je die ouwe garde weer eens tegen he ;)

Had echt zoiets van WTF kom ik jou ineens tegen! :eyes: :D

Ik was om 10.45 thuis ofzo... moest dus nog 20 minuten met de auto... Die was natuurlijk dichtgevroren, dus dat betekende krabben met mn brakke hoofd...
Ik lag om 11.15 in mn nest en was om 19 uur weer wakker! :p
SnuggLe
Leuke thread wordt dit zo man :)
Exos, volgensmij heb ik beide foto's van je gemaakt, als ik het goed heb :) Die 2e is in de Q bij Sander K, niet?

quote:
Originally posted by Jappio
lol die goeie ouwe tijd

HB was toen ook al geliefd:

Quote from [TaNGo]: join eens #bliep HB zit niemand in zoveel mensen zijn er nou die die van jou boeiend vinden

LoL, best lollig :)

En die foto van Dancevalley waar ik met mijn mooie witte broekje op sta is ook wel vet :D :D Toen keek jij New_Wave nog dik pissed off omdat ik van RMF kwam :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Toen keek jij New_Wave nog dik pissed off omdat ik van RMF kwam :D

Neee dat is niet waar :) Niet omdat je van RMF was :) Ik keep in die periode altijd kwaad. Daar kreeg ik die dag ook nog wat opmerkingen over "ejh lach eens, je bent op een feest, be happy" enzo.:) Ik zal het je uitleggen. :p Zoals de meeste mensen weten heb ik in een discotheek gewerkt als glazenhaler. En als je dan kwaad keek dan liet iedereen je der langs. Dat werkt ook altijd op grote feesten :p Ook bijv op Innercity. Op een gegeven liep ik bijna op elk feestje zo en werdt het een gelaadsuitdrukking :D. Dat heb ik trouwens nu niet meer. Ik lach nu alleen maar :p Maar het hielp wel, vooral omdat ik best wel groot en een heeeeeeel klein beetje breed ben :p
Had niets te maken dat je van RMF was :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by New Wave
Glanis staat hier ook nog op maar die ging weer slim acher me staan :)
En die schoenen van Glanis :D Echt te slecht :D

Haha rilex... die schoenen van jou waren anders ook niet te pruimen :p
Zo blijf ik toch wel een beetje underground he :)
Mooi zeg die oude ... merk je toch weer een beetje hoe lang je hier al bent

New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Haha rilex... die schoenen van jou waren anders ook niet te pruimen :p
Zo blijf ik toch wel een beetje underground he :)
Mooi zeg die oude ... merk je toch weer een beetje hoe lang je hier al bent

Nike Air Max Classics blijven de ideale schoenen :p
Ik neem aan dat je na 3 jaar wel van schoenenstyle geweizigd bent :D?
Jappio
Mwhehe zat net in mijn Persoonlijke berichtjes te lezen en kwam daar het volgende bericht tegen:

quote:

Author Message
mpost
Registered: Nov 2000

stadhuisplein?
»» 8-5 STADHUISPLEIN, ROTTERDAM!«« ???

wat is er dan daar??
tell me, een vette party?? heb je URL?

thanks!

Wist hij veel dat feestjes van Feyenoord daar altijd gevierd worden

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE