return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilka ska gå på Dreams?
View this Thread in Original format
Ravesquad
Jag tror jag ska gå, om min kompis kan fixa in mig:)
Aendy
Jag ska försöka gå... om mitt övriga liv tillåter detta. *HOPPAS* Är lite sugen på lite mindnumb partying!
NordLight
I'm there dude

Greetz
NordLight
Gaby
så det är några som ska dit iallafall???
Jag får se vad som händer...om jag får ledigt dan efter eller får börja efter lunch ;)

Och jag som trodde att alla dissade festen fett mycket!!!:p
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
så det är några som ska dit iallafall???
Jag får se vad som händer...om jag får ledigt dan efter eller får börja efter lunch ;)

Och jag som trodde att alla dissade festen fett mycket!!!:p



Man vågar ju inte chansa.. det kanske blir århundradets fest liksom:)

Jag vill bara gå om du går;)
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad



Man vågar ju inte chansa.. det kanske blir århundradets fest liksom:)

Jag vill bara gå om du går;)


Ok då , då går jag dit...:p
Jag ska jobba hemifrån på fredag!;)
Aendy
FAEN, det är ju nu på torsdag... hade fått för mig att det var nästa torsdag.
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy
FAEN, det är ju nu på torsdag... hade fått för mig att det var nästa torsdag.


Kom igen nu Aendy!
Aendy
Jag vill, jag vill, jag vill. Men på fredagmorgonen ska jag försöka aktivera 30 skräninga och skrikiga första och andra-klassare klockan 08.00. Nästa torsdag hade det ju varit höstlov, då hade det passat perfekt. Ska se vad jag kan göra åt saken, kommer man in på eftersläppet månne?
Gaby
för låååååååååång kö då!!!

Ravesquad
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!:)

jag ska gå med mina favvo kompisar, som fixar in mig gratis:p
yes va glad jag e nu!

hur ska vi känna igen varandra?? jag e killen som hoppar upp o ner hela tiden o ser ut som jag går på e:)
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad
hur ska vi känna igen varandra?? jag e killen som hoppar upp o ner hela tiden o ser ut som jag går på e:)


Ha ha ha fast är inte det en rätt så vanlig syn på större fester?
jag är den mörka krulltotten som ser oxå ut o va e:ad eftersom jag går omkring och ler för mig själv jämt!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement