|
Vilka ska gå på Dreams?
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Jag tror jag ska gå, om min kompis kan fixa in mig:) |
|
|
| Aendy |
| Jag ska försöka gå... om mitt övriga liv tillåter detta. *HOPPAS* Är lite sugen på lite mindnumb partying! |
|
|
| NordLight |
I'm there dude
Greetz
NordLight |
|
|
| Gaby |
så det är några som ska dit iallafall???
Jag får se vad som händer...om jag får ledigt dan efter eller får börja efter lunch ;)
Och jag som trodde att alla dissade festen fett mycket!!!:p |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
så det är några som ska dit iallafall???
Jag får se vad som händer...om jag får ledigt dan efter eller får börja efter lunch ;)
Och jag som trodde att alla dissade festen fett mycket!!!:p |
Man vågar ju inte chansa.. det kanske blir århundradets fest liksom:)
Jag vill bara gå om du går;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Man vågar ju inte chansa.. det kanske blir århundradets fest liksom:)
Jag vill bara gå om du går;) |
Ok då , då går jag dit...:p
Jag ska jobba hemifrån på fredag!;) |
|
|
| Aendy |
| FAEN, det är ju nu på torsdag... hade fått för mig att det var nästa torsdag. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
FAEN, det är ju nu på torsdag... hade fått för mig att det var nästa torsdag. |
Kom igen nu Aendy! |
|
|
| Aendy |
| Jag vill, jag vill, jag vill. Men på fredagmorgonen ska jag försöka aktivera 30 skräninga och skrikiga första och andra-klassare klockan 08.00. Nästa torsdag hade det ju varit höstlov, då hade det passat perfekt. Ska se vad jag kan göra åt saken, kommer man in på eftersläppet månne? |
|
|
| Gaby |
| för låååååååååång kö då!!! |
|
|
| Ravesquad |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!:)
jag ska gå med mina favvo kompisar, som fixar in mig gratis:p
yes va glad jag e nu!
hur ska vi känna igen varandra?? jag e killen som hoppar upp o ner hela tiden o ser ut som jag går på e:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
hur ska vi känna igen varandra?? jag e killen som hoppar upp o ner hela tiden o ser ut som jag går på e:) |
Ha ha ha fast är inte det en rätt så vanlig syn på större fester?
jag är den mörka krulltotten som ser oxå ut o va e:ad eftersom jag går omkring och ler för mig själv jämt!:) |
|
|
|
|