|
Live Video Tag Team!! Ciacomix, Irish, Mike Hunter From Sweden 18-december-04!!!
|
View this Thread in Original format
| policerobots |
Anyone listening (or listened) to this on DI.FM?
Pretty damn good so far! |
|
|
| dbl |
cool.. didn't knew about this.. watching it now :)
edit: lol @ them :p
haha.. dem dricker öl samtidigt.. kan dem inte bli råpackade.. snälla.. hade varit så kul med streamen igång.. hehe :p |
|
|
| policerobots |
| He looks sorta bored... |
|
|
| dbl |
| hahahaha.. nu drar dem fram nån jävla tårta också :p |
|
|
| jofawe |
haha.. kul grej!
Jag kom in precis när de skakade rumpan mot varandra :) |
|
|
| dbl |
sååååååå.. då va det slut då :(
hel bra spelning :)
men du får ju säga till nästa gång irish :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by dbl
sååååååå.. då va det slut då :(
hel bra spelning :)
men du får ju säga till nästa gång irish :p |
Hehe, sorry, har skött det där dåligt. Glömde göra promotion helt och hållet för det där. Nästa gång ska jag se till att informera lite bättre :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Satt å kollade streamen från Ciacomix födelsedagsfest på Amnezia i fredags, nice :)
Första gången jag hörde Amnezias "theme" låt faktiskt, nice high-nrg trance. Vad heter den?
I lördags kunde jag inte kolla då jag va på Karma3. |
|
|
| Dj_Irish |
| Har Amensia en theme-låt? |
|
|
| reveal |
Jo det var riktigt fett :D
Hoppas på att Hamburgarna får lira i vår också :p
Irish: DJ-nördig keps du hade förresten :stongue: |
|
|
| Dj_Irish |
Klart som fan jag har en Dj-nördig keps!
Image är allt i den här branschen. :toothless
Hamburgarna kommer mycket troligtvis tillbaka i vår. Arrangörerna var skitnöjda med faktumet att det kom ca 80 pers mer än vanligt. Så mycket folk har det tyldigen inte varit på över ett år om jag förstod det rätt. |
|
|
| SWE_TRANCE |
hrm, asså...
I forumtråden på DI så snackades det nåt om att den absolut sista låten som spelades var "Amnezia" bla bla någonting :p
Jag kanske fattade helt galet ;) |
|
|
|
|