|
Musik
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Jag är jäligt nyfiken på vilken musik utanför trance/techno/house genren som TA-folket egentligen lyssnar på, om man nu lyssnar på annat. Nämn gärna några artister/grupper som är signifativa för er musiksmak. |
|
|
| reveal |
jag har alla skivor med Queen
Metallica är också grymma
men just nu är det mest trance som gäller :p
själv då anden? |
|
|
| Aendy |
Betytt mest:
Pink Floyd
AC/DC
Everything But The Girl
Enigma
Dire Straits
The Prodigy |
|
|
| Gaby |
Hmmm...vågar jag?
Eric Clapton
Lenny Kravitz
Sade
brasiliansk musik
Mano chao
Listan kan bli hur lång...det är inte så att jag bara lyssna på trance/techno/house men jag går nästa bara ut på ställen där det spelas sånt... |
|
|
| Ravesquad |
Arne Lambert.. ne men Depeche Mode har jag nog alltid gillat. Va på deras första konsert -88 när jag va 10, sen dess har jag sett dom alla gånger dom vart här. så då e man väll ett fan.
annars gillar jag nog mest trance:) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Mano chao |
Åhhh, Manu Chao, jag älskar den killen. Så fort det blir lite vårvärme spelar jag sönder Clandestino-skivan av honom. Vet inte vad han sjunger om, men hade hit ett par portugisiska vänner och de var inte helt förtjusta i texterna. Men det spelar mindre cykel för musiken är totalt underbar. |
|
|
| OscarP |
| Backstreet Boys, Craig David, DMX, Jay Z, Daft punk, Modjo, Metallica & Lighthouse Family mfl. Min musiksmak är oförskämt bred! |
|
|
| x-dream |
Ja du lyssnar inte på så mycket annat än trance....Men lite annat går ju allt ner..
Savage garden
Metallica
Prodigy
Fast inte allt för ofta....
Kan inte leva utan min trance/techno..... |
|
|
|
|