return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Musik
View this Thread in Original format
Aendy
Jag är jäligt nyfiken på vilken musik utanför trance/techno/house genren som TA-folket egentligen lyssnar på, om man nu lyssnar på annat. Nämn gärna några artister/grupper som är signifativa för er musiksmak.
reveal
jag har alla skivor med Queen
Metallica är också grymma
men just nu är det mest trance som gäller :p

själv då anden?
Aendy
Betytt mest:

Pink Floyd
AC/DC
Everything But The Girl
Enigma
Dire Straits
The Prodigy
Gaby
Hmmm...vågar jag?

Eric Clapton
Lenny Kravitz
Sade
brasiliansk musik
Mano chao

Listan kan bli hur lång...det är inte så att jag bara lyssna på trance/techno/house men jag går nästa bara ut på ställen där det spelas sånt...
Ravesquad
Arne Lambert.. ne men Depeche Mode har jag nog alltid gillat. Va på deras första konsert -88 när jag va 10, sen dess har jag sett dom alla gånger dom vart här. så då e man väll ett fan.

annars gillar jag nog mest trance:)
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby
Mano chao


Åhhh, Manu Chao, jag älskar den killen. Så fort det blir lite vårvärme spelar jag sönder Clandestino-skivan av honom. Vet inte vad han sjunger om, men hade hit ett par portugisiska vänner och de var inte helt förtjusta i texterna. Men det spelar mindre cykel för musiken är totalt underbar.
OscarP
Backstreet Boys, Craig David, DMX, Jay Z, Daft punk, Modjo, Metallica & Lighthouse Family mfl. Min musiksmak är oförskämt bred!
x-dream
Ja du lyssnar inte på så mycket annat än trance....Men lite annat går ju allt ner..

Savage garden
Metallica
Prodigy

Fast inte allt för ofta....

Kan inte leva utan min trance/techno.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement