return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טיול שנתי....
View this Thread in Original format
Rising
יאללה מחר טיול שנתי לאילת... רציתי לדעת אם עוד מישהו יוצא מחר או בימים הקרובים אולי נעשה איזה מפגשון???
yaman
quote:
Originally posted by Rising
יאללה מחר טיול שנתי לאילת... רציתי לדעת אם עוד מישהו יוצא מחר או בימים הקרובים אולי נעשה איזה מפגשון???


סעעעעמק

אני ביום ראשון הבא.....
KrazyDJs
תהנו חברה..

שלי בתחילת ינואר..אבל מה אני מבלבל...אני בכלל כיתה י' :wtf: :toothless



סעמק לא כיף להיות חולה :(
-CosmicFire-
כוס אמק את כולם לוקחים לאילת
רק הבצפר המזדין שלי
להר הכרמל
אותו מסלול שאני עושה מכיתה ב'
דייי נמאס
קחו אותנו לאילת גם!!!!!!1
Glenn-Holmes
נכון שאני לא מאוהדיו הגדולים של טיאסטו אבל אני חושב שזה היה די מבאס אותי לדעת שאני מגיע לאילת כמה שבועות בלבד לפני שהוא מגיע....

אבל לא רוצה להרוס לכם
תעשו חיים:)
hatz
טיול שנתי...אחחח..מתגעגע לימים האלו..:gsmile:
ימים טובים אלו היו..תעשו חיים בתיכון כל עוד אתם יכולים..
:crazy:
Huge-A
טיול שנתי לאילת.. חחח איזה מצחיק אתה אורן.. אין איזה מסיבה משהו :toothless

אגב זכור לי טיול שלי לאילת מהצבא חינם לפני השחרור .. וחינם מהצבא חיבייייייייייייייים לקחת .. ובלי אהבה רק לקחת!!! לנצל טוב נו זה תרד טיולי בתי ספפר אהה :rolleyes: יאללה תהנה גבר .. אני מזמין אותך שוב בקרוב להגיע למסיבה של האחים פלאש ולהנות שוב . כי אתה לא חציל!!!
Sniper
quote:
Originally posted by hatz
טיול שנתי...אחחח..מתגעגע לימים האלו..:gsmile:
ימים טובים אלו היו..תעשו חיים בתיכון כל עוד אתם יכולים..
:crazy:


ת'אחלס התיכון עד כה היתה התקופה הכי יפה שהייתה לי..
פשוט הייתי חוזר בכיף לתקופה בלי כלום על הראש ...
skelz
טיולים שנתיים = שטויות נטו :)
תעשה חיים אחי!
ROBERTO
וואי אחי איזה טיולים משעממים אלוהים לפחות בלילה יהיה כיף תאמין לי.

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sniper
ת'אחלס התיכון עד כה היתה התקופה הכי יפה שהייתה לי..
פשוט הייתי חוזר בכיף לתקופה בלי כלום על הראש ...


בחיים לא הייתי חוזר לזה
רבאק הייתי צריך לעבור שוב שלוש שנים של שירות קשה ומפרך...

רגע אבל לא היה לי שירות קשה..
whatever
סיימתי ולא רוצה לחזור על זה
Rising
quote:
Originally posted by yaman
סעעעעמק

אני ביום ראשון הבא.....


באססססה !!
לא נורא אחי :)

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נכון שאני לא מאוהדיו הגדולים של טיאסטו אבל אני חושב שזה היה די מבאס אותי לדעת שאני מגיע לאילת כמה שבועות בלבד לפני שהוא מגיע....

אבל לא רוצה להרוס לכם
תעשו חיים:)


כאילווו.... שיווו...?
למה שיבאס אותי? למה אם טיאסטו היה נופל על מחר בערב הייתי יכול ללכת לראות אותו?... אזזזז ....ולהיפך אני תמיד יכול לנסוע עוד פעם.

quote:
Originally posted by Huge-A
טיול שנתי לאילת.. חחח איזה מצחיק אתה אורן.. אין איזה מסיבה משהו :toothless

אגב זכור לי טיול שלי לאילת מהצבא חינם לפני השחרור .. וחינם מהצבא חיבייייייייייייייים לקחת .. ובלי אהבה רק לקחת!!! לנצל טוב נו זה תרד טיולי בתי ספפר אהה :rolleyes: יאללה תהנה גבר .. אני מזמין אותך שוב בקרוב להגיע למסיבה של האחים פלאש ולהנות שוב . כי אתה לא חציל!!!


חח תודה אחי ובטח בכיף..
:)

תודה לכולם!! יהיה בן זונה!

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement