return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Eftersnack Karma 3
View this Thread in Original format
Cloudburst
Har nu sovit 5-6 timmar. Måste säga att det var sjukt bra igår! :D Dansade nästan nonstop, och så fick jag höra mina kära Delta som jag är stort fan till. The Thing gav mig rysningar. :thepirate Störtsköna beats av dem.

De andra akterna var också riktigt bra publikfriare, hands in the air och skrik.... *bang, bang*. Tyckte det var bra fart nästan, nästan hela tiden. Publiken tände till riktigt när Astrix kom in. Electric Universe spelade många härliga låtar att studsa med i. :p

Träffade kanske inte överdrivet mycket TA's. :toothless Dioxys och Jeremy varav Dioxys var ny.

Nu måste jag äta...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement