return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Flistpalen...*flits* *flits*
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Wat hoor ik nou jongens??

Die flitspalen die vaak bij kruispunten staan die je horen te flitsen als je door rood rijdt..

die flitsen ook op te hard rijden!

Dus als je denkt k pak em nog ff lekker door oranje.. en ff t gas in trapt.. krijg je de bekeuring misschien niet voor door rood rijden.. maar wel voor te hard rijden haha..

oops

GreetZz

*ook zijn 1 op de 5 flitspalen maar actief*
Partyhardy!
ah altijd handig om te weten! maar goed ik zelf denk dat die flitspalen alleen maar meer ongelukken veroorzaken als voorkomen omdat je vaak snel plotseling op de rem stampt wanneer je zo'n paal ziet op doemen aan de horizon :whip: :p :)
Flippe
1 op de 5 maar?

Moet ik er toch maar es meer kapot maken, als iedereen nou 1 op de 5 palen die hij tegenkomt ff zwaar hard kapot knalt :)

Zijn we ook weer van die palen af :)
Sandman
En hou der ook rekening mee als je over een tweebaanse weg rijdt.

Er zijn flitspalen die ook beide weghelften in de gaten houdent. denk je van die flitst toch links, dus scheuren er langs en heb je de week erna een bon. he

sandman
Ruben_Dubbink
Die apparaatjes waarmee je ze kunt detecteren schijnen ook verboden te worden. Lijkt me wel handig om zo'n dingetje te hebben, alleen een beetje stressen als je met dat ding in de bebouwde kom rijdt.......begint dat ding de hele tijd te piepen omdat ie dan reageert op electrische deuren/alarm van winkels enzo.....:sadgreen:

Greetz RubDub
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Die apparaatjes waarmee je ze kunt detecteren schijnen ook verboden te worden. Lijkt me wel handig om zo'n dingetje te hebben, alleen een beetje stressen als je met dat ding in de bebouwde kom rijdt.......begint dat ding de hele tijd te piepen omdat ie dan reageert op electrische deuren/alarm van winkels enzo.....:sadgreen:

Greetz RubDub

Die van ons heeft een "city" mode ofzo, dan valt dat heel erg mee, maar tis wel handig zo''n ding, als ze dan naast de weg staan ff lekker zwaaien naar die smerissen :D:D
Dj Alpha
Boeiuh ik rij nie eens auto :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ah altijd handig om te weten! maar goed ik zelf denk dat die flitspalen alleen maar meer ongelukken veroorzaken als voorkomen omdat je vaak snel plotseling op de rem stampt wanneer je zo'n paal ziet op doemen aan de horizon :whip: :p :)

Gelukkig staat er altijd ruim van tevoren een ENORM bord met de maximum snelheid: dan hoef je toch niet op de rem te gaan staan? Wie veroorzaakt nou het ongeluk: 1) die lul die, ondanks de verkeersborden, 160 rijdt op een 80 weg of 2) die flitspaal, die vantevoren aangegeven wordt op verkeersborden en die er staat omdat de bestuurder zich aan een bepaalde snelheid heeft te houden????

Jaja..ik heb een HEKEL aan snelheidsduivels....heb 2 jaar lang elk weekend met 200 heen en terug naar Amsterdam of Den Haag gereden...paar keer bijna dood geweest....vaak genoeg gezegd "mag t wat langzamer?" maar nee hoor: de meeste mannen meten hun mannelijkheid af aan de kracht waarmee ze het gaspedaal indrukken ofzo:rolleyes:
maakt niet uit dat er elke week ongelukken van komen....dat ze zzelf mensen doodrijden doordat ze van de vangrail weer de snelweg op stuiteren...maakt niet uit dat de vriend van je beste vriend bijrijder was maar toch op 23-jarige leeftijd zijn kaarse uitgeblazen ziet....zucht
Dj Alpha
Tsja..... T moet altijd een keer fout gaan voordat men inziet...
ach laat ook maar..
Blik
ach ja, ik hou ook wel van een beetje snelheid, anders lijkt autorijden me ook zo saai, en van Trance ga je harder rijden zeggen ze toch :)

maja, eerst mijn rijbewijs halen

Ding Chavez
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Greetz RubDub

Er schijnt een nieuw apparaatje te komen. Soort navigatie systeem, maar die heeft dan alle VASTE controles in zijn geheugen. Dus hij gaat piepen als je te hard rijdt en in de buurt van zo'n paal komt. Ook voor rood licht controle en van die dingen die achter een brug hangen of achter zo'n wegwijs-bord (ofzoiets :)). En dit wordt niet verboden omdat het niet met lasers of radar werkt maar gewoon met een GPS-sateliet. Als die wout in je auto kijkt zeg je gewoon dat het je navigatie-systeem is :D

GreetZ, DC
Flippe
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Er schijnt een nieuw apparaatje te komen. Soort navigatie systeem, maar die heeft dan alle VASTE controles in zijn geheugen. Dus hij gaat piepen als je te hard rijdt en in de buurt van zo'n paal komt. Ook voor rood licht controle en van die dingen die achter een brug hangen of achter zo'n wegwijs-bord (ofzoiets :)). En dit wordt niet verboden omdat het niet met lasers of radar werkt maar gewoon met een GPS-sateliet. Als die wout in je auto kijkt zeg je gewoon dat het je navigatie-systeem is :D

GreetZ, DC

Dat zou wel handig systeempje zijn! Maar dat zal na een tijdje ook wle weer niet meer werken of verboden worden, maar dan komt er waarschijnlijk toch weer iets nieuws :) Dus het verbieden heeft eigenlijk hgeen zin. Wordt tpoch altijd weer vervangen door wat anders
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement