|
Monday Bar Mania ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Beror på blixt hur dom ser ut, mina var också lite mörksilvriga i dåligt ljus, jag är övertygad om att dessa är mina som blev stulna på kryssen, har inte sett några med exakt samma design tidigare... |
Ok. Han borde vara enkel att identifiera, särskilt ifall du hittar fler bilder på honom. Verkar ju vara en som dyker upp på fester lite då och då. Jävla idiot för övrigt.
(Ifall det var så att herr Steve var full som ett ägg och tappade glasögonen, och personen helt oskyldigt hittade dem senare, och då lade beslag på dem, så är han ingen idiot :)) |
|
|
| EsseT |
Tjoho mina TA vänner hoppas ni mår bra så här efter nyår o allt :) imorgon blir det party om någon har 3 st förköp till COMIC GATE så ber jag er kontakta mig omedelbart :D hehe vi kommer upp :D
Någon officell förfest någonstans? som typ något liknande innan MIKE
God forsättning |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
Tjoho mina TA vänner hoppas ni mår bra så här efter nyår o allt :) imorgon blir det party om någon har 3 st förköp till COMIC GATE så ber jag er kontakta mig omedelbart :D hehe vi kommer upp :D
Någon officell förfest någonstans? som typ något liknande innan MIKE
God forsättning |
Allt e på topp Manuel tackar som frågar... har inga tickets till salu...
Ingen förfest känner jag till heller, jag har i vart fall inte styrt ihop nåt som till M.I.K.E.
Ses på MB (GK) :) |
|
|
| staz |
| jag kommer dit med ett massivt gäng om ca. 15 vänner/bekanta ! |
|
|
| gurra |
| jag kommer också, fast jag går ut själv. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by gurra
jag kommer också, fast jag går ut själv. :) |
Se till att hälsa då...
Så här ser jag ut... http://www.tranceclubber.com/images...ullsize/120.jpg oftast
Ses där då Stazzz... tyvärr blir de inga birazzz för mig, ska jobba imorrn :( |
|
|
| JayBee |
jag tror nog jag kommer också :)
eventuelt min sista "elektroniska" fest i sverige tills nästa vinter :P |
|
|
| gurra |
Ska jag göra, om jag får syn på dig i vimlet dvs. :) |
|
|
| Gate 42 |
Missar denna fest, trist men tyvärr blir det så när man inte har klämdag på jobbet och börjar kl 6. Vissa pallar att festa ändå, men inte jag ;)
Hoppas ni som har gått har det kalaskul! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja men fan vilket drag de var :gsmile:
Och vilken jäla kö de va för att komma in... fullt hus !
Okej att Bossi inte är världens bästa DJ men han gjorde sitt jobb och det var fan inte tråkigt nån gång !!!
Har ett fiiiin fint klipp som jag filmade med min Canon ixus i som jag slänger upp i helgen... Tiesto - Urban train (Cosmic Gate remix)
I övrigt tycker jag de var bra ljud & ljus och det var jäkligt kul att träffa alla clubbers man känner :D |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja men fan vilket drag de var :gsmile:
Och vilken jäla kö de va för att komma in... fullt hus !
Okej att Bossi inte är världens bästa DJ men han gjorde sitt jobb och det var fan inte tråkigt nån gång !!!
Har ett fiiiin fint klipp som jag filmade med min Canon ixus i som jag slänger upp i helgen... Tiesto - Urban train (Cosmic Gate remix)
I övrigt tycker jag de var bra ljud & ljus och det var jäkligt kul att träffa alla clubbers man känner :D |
Kan bara instämma, är kanske inte världens bästa dj men jag tyckte han skötte mixandet lysande ikväll. Iofs så var mitt omdömme måhända påverkat av alkohol.
En sak jag dock inte förstår är hur du kunde gå innan sista låten, var i princip den som gjorde hela kvällen perfekt :)
Fire wire var nog det bästa jag någonsin har hört live, sånt drag har jag nog aldrig varit med om. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Kan bara instämma, är kanske inte världens bästa dj men jag tyckte han skötte mixandet lysande ikväll. Iofs så var mitt omdömme måhända påverkat av alkohol.
En sak jag dock inte förstår är hur du kunde gå innan sista låten, var i princip den som gjorde hela kvällen perfekt :)
Fire wire var nog det bästa jag någonsin har hört live, sånt drag har jag nog aldrig varit med om. |
Nej för tusan... jag var kvar till slutet, du måste förväxla mig med någon annan :D Vi röjde som jävla idioter och körde hardcore cyckeldans till Fire Wire... :D
De va ju inget dåligt jubel när han var klar... han såg ut att bli riktigt rörd och tog sig åt hjärtat... |
|
|
|
|