return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Explorer help
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז ככה האקפלורר עשה לי בעיות אז התקנתי
firefox
ואז עששיתי אותו כברירת מחדל , עכשיו שהסתדרו לי הבעיות וחזרתי לאקפלורר הוא לא מוגדר לי כברירת מחדל ושאני לוחץ על לינקים זה לא פותח אותם אני לא מוצא את האופציה להחזיר אותו לברירת מחדל משהו יודע איפה היא נמצאת?
THE_BLUE_DRAGON
אני גם לא מוצא את האפשרות הזו אבל תנסה לבטל את ה
firefox
שלא יהיה ברירת מחדל, ואז האקספלורר צריך לקחת את מקומו.
Segev
מחקתי את ה
firefox
הוא כבר לא נימצא לי על המחשב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement