return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
"Digital Sphere" Sthlm Nyår
View this Thread in Original format
Neurodancer
Skulle behöva lite info om denna fest i Sthlm på nyår. Vart köper man biljetter etc? Dj Ezay här på forumet skall ju spela.
dbl
quote:
Originally posted by Neurodancer
Dj Ezay här på forumet skall ju spela.


o vem e det??? :conf:
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
o vem e det??? :conf:


vizay
Vizay
jag har faktiskt inte en aning om hur man fixar biljetter MEN jag ska fråga asap :)

lägger nog upp en tråd om det för att göra lite skammlös promoting för festen ;)

[edit]

Mer info HÄR
där kan du läsa all info som behövs, ta vidare diskussion där också om det nu skulle bli nån så det hålls i en tråd :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement