|
Dockans halloween eller Fokused halloween...
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Vart ska ni gå?
Själv så ska jag nog på Fokused festen... |
|
|
| Aendy |
| Jag missade Dockan förra året så jag tänkte gå dit (om jag kan), vet inte ens vad den andra festen är för något. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Vart ska ni gå?
Själv så ska jag nog på Fokused festen... |
varför då? |
|
|
| Gaby |
Förra året så var jag på Dockan ...det var så där...
Fokused festen verkar rätt så coolt, det är samma gäng som står bakom Renaissense festerna! Plus att samma gäng som stod bakom dekorationen på Skogsfesterna ska dekorera på den festen...bara det är collt att se! Det är lite mer av Sthlms roligare partyfolk som kommer att dra dit, Dockan kommer att drar mycket mer yngre folk och *snälla ta inte illa upp* men tyvärr så är det inte lika skön stämning när det bara är yngre som inte riktigt kan vara softa...särskillt brudarna :(
Det blir lite så här när det är 2 fester samtidigt,,,annars så är det bara kul där!:) jag kansle dyker upp efter Munchen;) |
|
|
| Gaby |
| FEST HEMMA HOS MIG INNAN MUNCHEN!!!:) |
|
|
| Gaby |
FEST HEMMA HOS MIG INNAN MUNCHEN!!!:) |
Ha ha ha kul att läsa det man själv har skrivit...ibland så är man på så bra humör att man bara måste skrika ut ...ha ha ha
Ok idag så känns det bara suck med allt typ...suck nu måste jag städa eftersom det kommer folk...
Vilken fest ska folk gå på? Det är väl inte bara Aendy, Ravesquad och jag som ska ut????:conf: :conf: |
|
|
| Ravesquad |
Ha ha ha kul att läsa det man själv har skrivit...ibland så är man på så bra humör att man bara måste skrika ut ...ha ha ha
Ok idag så känns det bara suck med allt typ...suck nu måste jag städa eftersom det kommer folk...
Vilken fest ska folk gå på? Det är väl inte bara Aendy, Ravesquad och jag som ska ut????:conf: :conf: |
så du ska inte på technology festen på torsda? var ska du på freda då? |
|
|
| Gaby |
Technology är på FRE!
På TORSDAG så har jag fixat företagsfesten för vår avdelning så jag måste gå på det...
FREDAG så ska jag fixa hemsida + annat inför klubben...enda dan som alla hinner träffas...
Alltså lördag är min partydag...fan det händer lite för mycket just nu...det är kul men iblan så önskar man att dygnen varade längre... |
|
|
| Ravesquad |
ok, tack.. gud jag e lite vimsig ida:)
jag ska på munchen o på technology.. kommer säkert känna igen dig...känns som jag vet hur du ser hur:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ok, tack.. gud jag e lite vimsig ida:)
jag ska på munchen o på technology.. kommer säkert känna igen dig...känns som jag vet hur du ser hur:) |
Tell me...hur tror du att jag ser ut? |
|
|
| x-dream |
Fan vad avis jag blir när jag läser allt detta om alla fester i stockholm....
Och jag som är så rik just nu.... :( :( hatar räkningar.....
| quote: | | Tell me...hur tror du att jag ser ut? |
He he jag vet..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
He he jag vet..... |
japp du vet hur jag ser ut när jag är full och glad!!! Ha ha ha ha |
|
|
|
|