|
ILTA Sessions @ DI.FM !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
וואלה, דיגיטלי...
ברוך הבא לבית השני שלי :eyes:
שמח לשמוע שתהיה לך תוכנית שם, אצפה לזה :D
בהצלחה!!! |
|
|
| Huge-A |
באמת החלטה נבונה לקדם את הסוכנות ואת הדיג'ייז בכלל ..
בצלחה ממני והפרעה גדולה ..
אולי באמת ביום מין הימים תביא עלינו איזה רייב אילטה גדול !!;) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Huge-A
באמת החלטה נבונה לקדם את הסוכנות ואת הדיג'ייז בכלל ..
בצלחה ממני והפרעה גדולה ..
אולי באמת ביום מין הימים תביא עלינו איזה רייב אילטה גדול !!;) |
חכה חכה זה מגיע
ואתה חסר לך שלא תקשיב
אל תחשוב שאלין היחידה שיודעת לנגן פרוגרסיב האוס :) |
|
|
| ronsh |
שיהיה המון המון בהצלחה ..כולם פה מחזיקים לך אצבעות שזה יצליח....
אולי עוד כמה שנים ארמין יתן לך איזה פינה .... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חכה חכה זה מגיע
ואתה חסר לך שלא תקשיב
אל תחשוב שאלין היחידה שיודעת לנגן פרוגרסיב האוס :) |
חחח אחי חיכיתי שתכתוב את זה :) :rolleyes: ;) :cool: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חכה חכה זה מגיע
ואתה חסר לך שלא תקשיב
אל תחשוב שאלין היחידה שיודעת לנגן פרוגרסיב האוס :) |
חח מה אתה לחוץ .. אותך בכלל לא שמעתי אף פעם .. אולי גיל יאפשר לכל גולש להוריד סטים של היוצרים דיג'יים מהסוכנות ככה גם אנשים יכירו את הסגנונות שלכם..
גיל יאללה לינקים חינם!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חח מה אתה לחוץ .. אותך בכלל לא שמעתי אף פעם .. אולי גיל יאפשר לכל גולש להוריד סטים של היוצרים דיג'יים מהסוכנות ככה גם אנשים יכירו את הסגנונות שלכם..
גיל יאללה לינקים חינם!! |
יותר חשוב מזה, שיאפשר לנו גישה לכל הסטרימים בתשלום... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יותר חשוב מזה, שיאפשר לנו גישה לכל הסטרימים בתשלום... |
יוזמה מבורכת..
לא ילך כל כך טוב אבל כנראה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יאללה תוכנית חדשה לשנה החדשה!!!
:disbelief |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יוזמה מבורכת..
לא ילך כל כך טוב אבל כנראה |
האופטימיות שלך....מדהימה כל פעם מחדש!
אלי בהצלחה, כל הכבוד, הלוואי וכן ילך!
:D:D:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjG
האופטימיות שלך....מדהימה כל פעם מחדש!
אלי בהצלחה, כל הכבוד, הלוואי וכן ילך!
:D:D:D |
רגע... זה אתה חבר של מייק?
סורי עדיין לא הבנתי מי אתה בפורום:) |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by princess cc
רגע... זה אתה חבר של מייק?
סורי עדיין לא הבנתי מי אתה בפורום:) |
מודה ומתוודע....
זה אני...
נפגשנו גם ב
M.I.K.E
וכנראה נתראה ב
Gielen
:D:D:D |
|
|
|
|