return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Deus Ex : Invisible War
View this Thread in Original format
Lightworks
Ik ben al jaren fan (het is ook al jaren uit) van de originele Deus Ex, en ben na een hele tijd mij aan het afvragen of ik nu ook het vervolg zou gaan halen...

Ik heb de demo al enkele keren geprobeerd alsook een keer geprobeerd van een vriend (misschien een beta-release?), maar da runt verschrikkelijk traag, met heel matige graphics. Dat in grote tegenstelling tot bevoorbeeld HalfLife 2, da loopt gelijk niks, met schitterende graphics.

Scheelt er misschien iets met mijn setup voor het spel <- 2600+ AMD Athlon, with 768MB RAM, GeForce4 128MB en de recentste drivers (i.e. DirectX 9.0c) -> of is het gewoon een barslechte game-engine die ze erin hebben gestoken?

// Wim
CygnusX
Hmmm, zoiets klinkt toch niet normaal. Uwe setup is meer dan behoorlijk :)

Ik had dat een tijdje terug ook, met Farcry. Bleek dat er een bug in mijn (net gedownloade) videodriver zat.

Ik zou de "internet-versie" eens proberen of eens kijken op het Deus Ex : Invisible War-forum (dat laatste heeft mij toen bij Farcry ook geholpen).
Lightworks
Kheb eigenlijk dezelfde problemen met 'Men Of Valor' gehad, da spel wou ook ni draaien aan degelijke graphics. Blijkt dat Deus Ex 2 ook met de Unreal Engine is gemaakt, net zoals 'Men Of Valor'?

Ivm Far Cry, Doom3, HalfLife 2 lijken die spellekes dan zou oud...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement