|
TECHNO rave!
|
View this Thread in Original format
| eran |
ביום שישי ה24/12 יערך רייב בלוקיישן סודי באיזור ת"א ברוח חג המולד.
ינגנו: ADD2CART (אלכס וסורג'ון) שינגנו אלקטרו ואולד סקול טכנו בק או בק.
ערן רונדשטיין שיתן טכנו מגוון
אלון גורסקי שיתן טכנו שוודי חזק
ויסגור את הערב בועז שינגן אינדסטריאל הארדקור טכנו.
פרטים מדוייקים אפשר לשמוע בתא קולי ביום המסיבה: 03-6851495
http://technodrome.get.to |
|
|
| FederalBI |
| חח כזאת שטות לא שמעתי כבר הרבגה זמן |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חח כזאת שטות לא שמעתי כבר הרבגה זמן |
למה אתה מזלזל ? |
|
|
| eran |
| כן, אין ספק שמסיבה במועדון ממוסחר שכבר היית בו אלף פעם, ושכניסה אליו עולה 70 שקל עדיפה בהרבה. |
|
|
| eran |
נקווה :)
אמורות להיות |
|
|
| FederalBI |
מה בנות מה זה השאלה הרטורית הזאת , עם כל היחצון הסודי הזה והעובדה שלא מספרים את זה לקהל הרחב איך אתה מצפה שבנות ידעו על זה?
אני לא מבין בשביל מה כל הסודיות? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מה בנות מה זה השאלה הרטורית הזאת , עם כל היחצון הסודי הזה והעובדה שלא מספרים את זה לקהל הרחב איך אתה מצפה שבנות ידעו על זה?
אני לא מבין בשביל מה כל הסודיות? |
שלא יסגרו את המסיבה...
או שאני סתם חי בסרט ? :nervous: :confused: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by FederalBI
חח כזאת שטות לא שמעתי כבר הרבגה זמן |
חח כזה פוסט מטומטם לא קראתי כבר הרבה זמן |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שלא יסגרו את המסיבה...
או שאני סתם חי בסרט ? :nervous: :confused: |
פאקינג הפקה!:D |
|
|
| taltul |
ערן גבר -
כמו שאמרתי לך כבר בפורום של ביטס בוארד שיהיה רק בהצלחה...חבל שאני לא מתחבר לטכנו...
ועוד יותר חבל שאין הפקות האוס / טראנס כאלה בארץ כי
זה אמורות להיות הההההההההמסיבות!!!!!
[אני מתכוון להפקות דומות כמו בסרט "גרוב" מי שראה יבין...]
בעיה היא רק קהל השמרני ביותר של היום (ניתן לראות הוכחות בתשובה של
FEDERALIB)
ערן אני לא אהיה שם לצערי כי זה טכנו - ופשוט אין מצב לחיבור ביננו...אז תהנו תמשיכו לקדם לפחות את הסצינת הטכנו האנדרגראונד... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by FederalBI
אני לא מבין בשביל מה כל הסודיות? |
תגדל ותבין...
ואם ברצינות אז אני מבין את זה שמסיבה היא לקהל לא רחב אבל איכותי ביותר שבאמת אכפת לו מהליין המוזיקאלי ושיטרח ויתקשר ויעשה את כל מהשצריך על מנת להגיע לאותו מקום...
אני אומר לכם מי שקצת לא אוהב את הקונספט מוזמן להוריד / לקנות את הסרט "גרוב" שם ניתן לראות טוב טוב מה זה מסיבות אנדגראונד איכותיות (ד''א סרט שם דגש על סצינת האנדרגראונד של האוס דווקא ככה שאנשים כמוני נהנו כל רגע שראו את הסרט וגם יכלו לראות טוב טוב שהיו שם גם בנות וכל מה שנדרש...) |
|
|
|
|