return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
God Jul 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by NooN
God jul allesammans...

...och ScuL. Ät inte för många pepparQakor nu :P


det står faktiskt en stor burk bredvid mig.
IKEA har allt som är nödvändig, julskinka, pepparkakor, julmust, osv osv. :)
jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
det står faktiskt en stor burk bredvid mig.
IKEA har allt som är nödvändig, julskinka, pepparkakor, julmust, osv osv. :)



så behändigt.. åka till IKEA för att fira svensk jul :P
NooN
http://www.samsungexplore.com/playi...ndar/day19.html

Weebl påstår att Tomten bor i Finland! Kätteri!
Tomten bor ju i Tomteland i Sverige!
Cloudburst
quote:
Originally posted by NooN
http://www.samsungexplore.com/playi...ndar/day19.html

Weebl påstår att Tomten bor i Finland! Kätteri!
Tomten bor ju i Tomteland i Sverige!


Klart fan tomten bor i Finland.. :p Aja, nu ska ja inte hijacka tråden...
FredAcler
God jul allihopa :):)
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
så behändigt.. åka till IKEA för att fira svensk jul :P


hehe yepp, styrt glögg o allt därifrån ;)

god jul allihopa :)
CJ InterCity
glaedelig jul og godt tub'år ;)
Vizay
god jul på er allesammans, kanske kommer med nån liten julvers till mitt favoritforum lite senare ;) måste bara skriva klart klapparnas verser först :)
Jre
GodJul på Er

ps.Men vart fan håller snön hus.


/ Jre
St_Andrew
quote:
Originally posted by Jre
ps.Men vart fan håller snön hus.


kanada ;)

dbl
quote:
Originally posted by Jre
GodJul på Er

ps.Men vart fan håller snön hus.


/ Jre


den försvann härifrån i förrgår.. hehe.. bra timing liksom :P
bryr mig inte så mycket dock.. klara mig utan liksom
Aendy
God jul, typ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement