return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפעלת מערכות טכנולוגיות
View this Thread in Original format
NyKoN
קיבלתי מיונים לזה ואין לי שמץ מה זה

יש כאן מישהו שיודע מה זה? אני רק יודע שזה במודיעין :)
markfeldman
quote:
קיבלתי מיונים לזה ואין לי שמץ מה זה

יש כאן מישהו שיודע מה זה? אני רק יודע שזה במודיעין


משהו מעניין ומסווג.

לך על זה !
yaman
גם אני קבלתי כזה

ואין לי מושג אם שווה ללכת על זה
NyKoN
quote:
Originally posted by markfeldman
משהו מעניין ומסווג.

לך על זה !


מאיפה אתה יודע?
יש מצב שאתה מפרט יותר?
markfeldman
quote:
מאיפה אתה יודע?
יש מצב שאתה מפרט יותר?


יודע יודע.

אני מכיר את זה מקרוב, מכיוון שחבר שלי היה אחד כזה.
ReAz
אם הוא אומר שזה מסווג יש מצב שהוא יכול להרחיב על זה?
=[

אבל אם זה מסווג זה חייב להיות מעניין... הייתי הולך על זה מה יש לך להפסיד?
NyKoN
אחי בוא לאייסיקיו 6382588
markfeldman
quote:
אם הוא אומר שזה מסווג יש מצב שהוא יכול להרחיב על זה?
=[


מנסיוני הצבאי, בדר"כ כן.

quote:
אחי בוא לאייסיקיו 6382588


SORRY

אין לי.
NyKoN
ישך מסנגר?
markfeldman
quote:
ישך מסנגר?


גם לא.

DjChook
איי הצעירות.. זה שתפקיד מסווג זה לא אומר שהוא מעניין !
אתה יכול לגעת בחומר הכי מסווג של צהל ומה שאתה עושה איתו זה מתייק אותו
חחח

בכל מקרה, לך למיונים, מה אכפת לך. מקסימום תחתום ויתור
ותנסה להוציא כמה שיותר שם על התפקיד

אני אישית שונא מודיעין, אבל זה אני :)
Shahar
עזוב מודיעין
אל תתפנה מהבקום ולך לקבן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement