|
end of the year in guy federman show
|
View this Thread in Original format
| Star |
מחר זאת תוכנית סיכום של 2004 בהשתתפות ואני מדגיש את,
ההשתתפות
אומנים.מפיקים מהארץ ומחו"ל כמו מייק קוגלין. וויאט רום ..ניו אנרגי . ומהארץ דוגמא קטנה נקסט הפקות ועוד.....
אז לדעתי כדי לכם לשמוע את התוכנית מחר היא בהחלט ממצאת את כל מה שעבר עלינו בשנה הזאת
www.1075.fm
משבע בערב עד 10 |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני יהיה שם !
:)
אתה יודע שאני כל השבוע מחכה שוב רק לתוכנית של גיא כדי לשמוע קטע מסוים שרק שם אני יכול לשמוע
(לא שאני שומע את התוכנית רק בגלל זה...) |
|
|
| KrazyDJs |
מקווה לא לשכוח..
אבל אני שם :) |
|
|
| Star |
| לכבוד הוא לי שלפחות אנחנו מצליחים לגרום לך להגיע בשביל הקטע החדש של וויאט רום חח |
|
|
| markfeldman |
סטאר, לא הבנתי. מה ז"א "בהשתתפות" ?
לייב באולפן ? |
|
|
| Star |
את זה תצטרך לדעת מחר אחי סורי
אבל אכן השתתפות מלא אומנים מפיקים יוצרים תקליטנים מהארץ ומחו"ל |
|
|
| ronsh |
אחרי שנה מוצלחת ביותר...
תוכנית הסיכום זה הדבר הכי כיפי שיש....
נקווה שהציפיות שאבי בונה לא יאכזבו.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סטאר, לא הבנתי. מה ז"א "בהשתתפות" ?
לייב באולפן ? |
סטים אקסקלוסיביים מוקלטים מראש אני מניח... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
סטים אקסקלוסיביים מוקלטים מראש אני מניח... |
לא נשמע הגיוני אלא אם מתוכננת תוכנית של 5-6 שעות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | סטים אקסקלוסיביים מוקלטים מראש אני מניח... |
אני דווקא ילך על שיחות טלפון מוקלטות מראש... |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by ronsh
אחרי שנה מוצלחת ביותר...
תוכנית הסיכום זה הדבר הכי כיפי שיש....
נקווה שהציפיות שאבי בונה לא יאכזבו.. |
תראה לי פעם אחת שאכזבתי:eyespop: |
|
|
| ronsh |
אחד התוכניות החזקות....
כל כך נהנתי.... |
|
|
|
|