return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טראק השנה - 2004 - ההצבעה הרשמית בפורומים
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=82

כן יש כאן 8 הצבעות שונות
בכל הצבעה 5 קטעים
יש לבחור 2 קטעים בכל הצבעה....

וזהו לחכות לשלב הבא

נדמה לי שזה נסגר מחר מתישהו אז כל משרוה להשפיע שיזדרז
שיהיה בהצלחה :)
markfeldman
מה זו השטות הזו ?

מי בחר דווקא את הקטעים הללו ?

למה בוחרים שניים מכל קבוצה ? מה זה טורניר שוויצרי ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
מה זו השטות הזו ?

מי בחר דווקא את הקטעים הללו ?

למה בוחרים שניים מכל קבוצה ? מה זה טורניר שוויצרי ?




רבות נאמר לגבי שיטת הבחירה התמוהה בפורומים פה...
אבל לגב שאלתך מארק מי בחר תקטעים

ובכן 4 הקטעים הללו הם הקטעים שהצביעו להם הכי הרבה..
אם אתה היית מצביע לפני כחודש
היית גם משפיע אולי...

אין טעם להתלונן
היתה לך אפשרות השפעה
אתה תמיד מוותר על זה..
אז תאכל את משאחרים בישלו
markfeldman
quote:
רבות נאמר לגבי שיטת הבחירה התמוהה בפורומים פה...
אבל לגב שאלתך מארק מי בחר תקטעים

ובכן 4 הקטעים הללו הם הקטעים שהצביעו להם הכי הרבה..
אם אתה היית מצביע לפני כחודש
היית גם משפיע אולי...

אין טעם להתלונן
היתה לך אפשרות השפעה
אתה תמיד מוותר על זה..
אז תאכל את משאחרים בישלו


אז אם כך אין לי תלונות.

עדיין לא הבנתי מה השיטה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אז אם כך אין לי תלונות.

עדיין לא הבנתי מה השיטה.


השיטה

40 הקטעים שהכי הרבה בחרו בהם בשלב במוקדם חולקו אקראית ל8 קבוצות עם 5 קטעים בכל קבוצה
מכל קבוצה של 5 קטעים צריך לבחור ת-2 שהכי אהבת

כשמסתיימת ההצבעה ונספרים הקולות 2 הקטעים הטובים ביותר מכל קבוצה כזת עולים לשלב הבא
נותרים בשלב הבא 16 קטעים שמחולקים לארבע קבוצות של ארבע קטעים בכל קבוצה
בוחרים 2 קטעים מתוך 4 בכל קבוצה
ה-2 שקיבלו הכי הרבה קולות בכל קבוצה עולים
נשארים 8
2 קבוצות של ארבע אותו רעיון כמו שלב קודם
שלב הגמר
4 קטעי השנה
שמתוכם יצא קטע השנה

זה יקרה כבר רק לקראת סוף פברואר הבחירה הסופית
markfeldman
quote:
השיטה

40 הקטעים שהכי הרבה בחרו בהם בשלב במוקדם חולקו אקראית ל8 קבוצות עם 5 קטעים בכל קבוצה
מכל קבוצה של 5 קטעים צריך לבחור ת-2 שהכי אהבת

כשמסתיימת ההצבעה ונספרים הקולות 2 הקטעים הטובים ביותר מכל קבוצה כזת עולים לשלב הבא
נותרים בשלב הבא 16 קטעים שמחולקים לארבע קבוצות של ארבע קטעים בכל קבוצה
בוחרים 2 קטעים מתוך 4 בכל קבוצה
ה-2 שקיבלו הכי הרבה קולות בכל קבוצה עולים
נשארים 8
2 קבוצות של ארבע אותו רעיון כמו שלב קודם
שלב הגמר
4 קטעי השנה
שמתוכם יצא קטע השנה

זה יקרה כבר רק לקראת סוף פברואר הבחירה הסופית


ממש אירוויזיון.
ROBERTO
הצבעתי כבר :]
Shahar
דווקא שיטה טובה מארק
ככה אתה לא צריך להתלבט ולבחור מתוך מליון קטעים רק אחד...

אבל זה מתעכב שם ההצבעה
הם פתחו תהצבעה לפני יותר משבוע ועדיין לא עברו לשלב הבא...
גם היה להם פשלה בהתחלה והתחילו את הכל מחדש
markfeldman
quote:
דווקא שיטה טובה מארק
ככה אתה לא צריך להתלבט ולבחור מתוך מליון קטעים רק אחד...
,


לפחות הסבל הזה נחסך...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
דווקא שיטה טובה מארק
ככה אתה לא צריך להתלבט ולבחור מתוך מליון קטעים רק אחד...

אבל זה מתעכב שם ההצבעה
הם פתחו תהצבעה לפני יותר משבוע ועדיין לא עברו לשלב הבא...
גם היה להם פשלה בהתחלה והתחילו את הכל מחדש


לא מתעכב
מה אתה חושב שאיך שפותחים תהצבעה אחרי שעה כולם מסיימים להצביע..?

נתנו עשר ימים עד היום לאנשים להצביע
יערכו תקולות מאמין שתחילת שבוע הבא יתחיל השלב השני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement