|
nee he
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
hebbuh eindelijk iets waar we nederlands kunnen lullen komen die engelse nog zeiken dat we in het engels moeten typen en dat kunnen ze dus mooi gaan vergeten want ben al veel ste blij dat ik ut nie meer in het engels hoef te doen!!!!!!!!dus gewoon lekker nederlands blijven typen dat leest ook een stuk makkelijker!!!!!
TRANCE/HARDHOUSE WILL RULEZZ???ZULLEN ONS LAND GEHEEL OP HUN KOP GAAN ZETTEN OP 17 FEB!!!!!!MAAR VOOR DE ECHTE FEESTBEESTUH ONDERONS IK ZIE JULLIE VAST WEL OP IMPULZ BIJ TOM HARDING - DAVE RANDALL - JP EN LAB 4 NIET TE VERGETEN NATUURLIJK!!!! LET THE MUSIC BE THE DRUG(AHUM) |
|
|
| Blik |
| zolang ze Tom harding maar niet tegelijk met Ferry Corsten draaien, dan ga ik er wel naartoe, maar Ferry moet en zal ik zeker zien. |
|
|
| Gekhous |
| moet nog kaartjes halen :( |
|
|
| Sandman |
Ik blijf lekker gewoon nederlands typen....
:)
dan hebben de engelse wat te klagen :) |
|
|
| Dwingo |
Het zijn de Engelsen die je deze plek verschaffen.
(ookal zijn het er maar 2)
Het is nu eenmaal vervelend als mensen van alles schrijven waar je dan geen ruk van snapt. |
|
|
| BooMBooM |
| jaok daar heb je gelijk in maar het gaat hun toch om de nummers en die namen zijn toch engels dus dat kunnen ze gewoon opzoeken en ze hebben ons wel een eigen plek gegeven en dat vind ik zeker wel beter van ze maar volgens mij gebruiken wij het heel anders dan dat hun hun engelse deel gebruiken op deze site |
|
|
| antonnoordermeer |
| weet je waarom jij geen engels wil praten omdat jij gewoon dom bent om engels te lullen |
|
|
| -DoomBringer- |
| quote: | Originally posted by antonnoordermeer
weet je waarom jij geen engels wil praten omdat jij gewoon dom bent om engels te lullen |
En wie ben jij om mensen hier zomaar af te zeiken ? |
|
|
| Gekhous |
| dat is Anton Noordermeer, de nieuwste vluchteling uit Duin en Bosch |
|
|
| Optimus |
| ik wil antonnoorderdermeer terug op het forum! |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik wil antonnoorderdermeer terug op het forum! |
Lol |
|
|
|
|