return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
nee he
View this Thread in Original format
BooMBooM
hebbuh eindelijk iets waar we nederlands kunnen lullen komen die engelse nog zeiken dat we in het engels moeten typen en dat kunnen ze dus mooi gaan vergeten want ben al veel ste blij dat ik ut nie meer in het engels hoef te doen!!!!!!!!dus gewoon lekker nederlands blijven typen dat leest ook een stuk makkelijker!!!!!

TRANCE/HARDHOUSE WILL RULEZZ???ZULLEN ONS LAND GEHEEL OP HUN KOP GAAN ZETTEN OP 17 FEB!!!!!!MAAR VOOR DE ECHTE FEESTBEESTUH ONDERONS IK ZIE JULLIE VAST WEL OP IMPULZ BIJ TOM HARDING - DAVE RANDALL - JP EN LAB 4 NIET TE VERGETEN NATUURLIJK!!!! LET THE MUSIC BE THE DRUG(AHUM)
Blik
zolang ze Tom harding maar niet tegelijk met Ferry Corsten draaien, dan ga ik er wel naartoe, maar Ferry moet en zal ik zeker zien.
Gekhous
moet nog kaartjes halen :(
Sandman
Ik blijf lekker gewoon nederlands typen....
:)
dan hebben de engelse wat te klagen :)
Dwingo
Het zijn de Engelsen die je deze plek verschaffen.
(ookal zijn het er maar 2)

Het is nu eenmaal vervelend als mensen van alles schrijven waar je dan geen ruk van snapt.
BooMBooM
jaok daar heb je gelijk in maar het gaat hun toch om de nummers en die namen zijn toch engels dus dat kunnen ze gewoon opzoeken en ze hebben ons wel een eigen plek gegeven en dat vind ik zeker wel beter van ze maar volgens mij gebruiken wij het heel anders dan dat hun hun engelse deel gebruiken op deze site
antonnoordermeer
weet je waarom jij geen engels wil praten omdat jij gewoon dom bent om engels te lullen
-DoomBringer-
quote:
Originally posted by antonnoordermeer
weet je waarom jij geen engels wil praten omdat jij gewoon dom bent om engels te lullen


En wie ben jij om mensen hier zomaar af te zeiken ?
Gekhous
dat is Anton Noordermeer, de nieuwste vluchteling uit Duin en Bosch
-DoomBringer-
ROFL

Optimus
ik wil antonnoorderdermeer terug op het forum!
serialkillah
quote:
Originally posted by Optimus
ik wil antonnoorderdermeer terug op het forum!


Lol
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement