return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תחרות רימיקס של ליאור נרקיס
View this Thread in Original format
The Drow
http://www.91fm.co.il/acapella.html
יש לכם מושג אם כדאי להישתתף?
markfeldman
חחחחחחחחחחחחח אלון מורדו נהייה לי שדרן מזרחית ?!?!?
The Drow
אני אישית ממש לא אוהב את הזמר ולא נראה לי שאני יכול לעשות משהו אבל אולי מישהו אחר ינסה...
Glenn-Holmes
ישלמו לי ואני לא יגע בזה
Huge-A
אלון מורדו בנאדם מצחיק.
אחד האנשים שיצא לי לפגוש במטוס הספרדי המפריע שהיה בדרכו לאיביזה ..
ואללה לא ידעתי באמת שהוא מתעסק עם מזרחית אבל זאת רק תחרות.
טוב נו תחלס מה זה קשור לפורום ? ;)
YuVaL
מזה החרא הזה?!?!
עם כל הכבוד לך
The Drow
אחי... זה ממש לא המקום לשאול פה... אם אתה רוצה תשאל ב
******
והמבין יבין!....
markfeldman
quote:
אלון מורדו בנאדם מצחיק.
אחד האנשים שיצא לי לפגוש במטוס הספרדי המפריע שהיה בדרכו לאיביזה ..
ואללה לא ידעתי באמת שהוא מתעסק עם מזרחית אבל זאת רק תחרות.


ואללה ?

הוא הלך לחגוג איתכם ?
Shahar
וואלה שתתף למה לא
לקובי פרץ עשו רמיקס בנזונה לאת כמו אש
וואלה אם ישך כישרון לך על זה

השיר של ליאור בנזונה דווקא
חבל לא הביאו לעשות רמיקס לדיכאון הייתי הולך על זה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה שתתף למה לא
לקובי פרץ עשו רמיקס בנזונה לאת כמו אש
וואלה אם ישך כישרון לך על זה

השיר של ליאור בנזונה דווקא
חבל לא הביאו לעשות רמיקס לדיכאון הייתי הולך על זה


?!?!
?!?!
!?!?
?!?!

?!?!

נראה לי טעיתי בפורום...
לא ידעתי שיש פה גם פורום מזרחית
markfeldman
quote:
נראה לי טעיתי בפורום...
לא ידעתי שיש פה גם פורום מזרחית


אם זה רימיקס לאלקטרונית אז למה לא ?

גם

KANE - RAIN DOWN ON ME

הוא רוק במקור....

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
?!?!
?!?!
!?!?
?!?!

?!?!

נראה לי טעיתי בפורום...
לא ידעתי שיש פה גם פורום מזרחית


ממך לא ציפיתי לכל התגובות פה
אתה כל הזמן בעד כל מיני סגנונות ובעד לקבל הכל...
בא בנאדם שאל שאלה ... לא צריך לזלזל אפילו אם לא אוהבים
וד"א מווקאל דיכאוני אפשר לעשות גירסא אלקטרונית בת זונה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ממך לא ציפיתי לכל התגובות פה
אתה כל הזמן בעד כל מיני סגנונות ובעד לקבל הכל...
בא בנאדם שאל שאלה ... לא צריך לזלזל אפילו אם לא אוהבים
וד"א מווקאל דיכאוני אפשר לעשות גירסא אלקטרונית בת זונה


פשוט לא אוהב מזרחית ולא חושב שיש קשר בין מזרחית למוזיקה אלקטרונית
אבל נגיד שאני טועה
מרגיז אותי שבא מישהו שלא ראיתי אף פוסט שלו לפני זה ושואל שאלה כזאת
תאמין לי אם כל אחד מהאנשים שאני מכיר פה היה פותח תטרד הזה לא הייתי אומר כלום - לגיטימי ביותר מבחינתי
אני חושב שמישהו חדש בא ושואל שאלה כזאת ישר עולה לי לראש שהוא אולי לא ישאר פה אחרי שנענה לו כי ממילא השאלה שלו לא ממש קשורה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement