return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Prettige feestdagen iedereen! (pg. 6)
View this Thread in Original format
jp
Monopoly doet het ook altijd goed

En Triviant
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb vandaag al 2 uur liggen kaarten met de familie, vind ik ook al heel wat :D

Liggen nog wel!
Djeebie
Eigenlijk moet dat leggen zijn ;)
Yarnie
Ik heb 1 tip voor kerst. Lekker laten vollopen en lekker volvreten !!! Ik pak nog effe een biertje
_Supreme
damn, ben je net op dieet, vreet je je weer helemaal vol met chocola en bier:whip:

haha nouja, Fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!!
Passiva
Jongens... (en meisjes ;))

Ik zit officieel teveel te drinken nu :p

Feestze!
Phortje
gelukkige 2e kerstdag :o
jp
quote:
Originally posted by Passiva

Feestze!

Statiegeld alert
eieregooie
quote:
Originally posted by Passiva

Feestze!

Verbaast me niks :p
New Wave
Dus jullie hebben alleen maar gezopen :p?
Ik heb me daarnet toch een gigantische stripshow gehad. HHHMMM kerstvrouwtje die flink uit der kleren ging :p Dat is pas kerst :p

Matthijs
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb me daarnet toch een gigantische stripshow gehad. HHHMMM kerstvrouwtje die flink uit der kleren ging :p Dat is pas kerst :p

als ze net zo oud was als de kerstman zie ik toch liever wat anders denk ik... Maar smaken verschillen hè! :rolleyes: ;)
Lynxx
Iedereen ook nog fijne 2e kerstdag, en belangrijker, een VET COOL 2005!

Kerst tot nu toe is wel perfect. Gisteren lekker beetje chillen en lekker gegeten. Daarna naar Marco V geweest, en dat was echt top. Was in starlight (naampje past mooi bij kerst...) en twas lekker effe springnichten daar...

Ergste komt nog.... Gourmetten (nix mis mee), met ouders (ook niet zo veel mis mee) en opa & oma (:D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement