|
Grattis Laszlo! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| hehe, yeah :) grattis grattis mannen! (i efterskott) :thepirate |
|
|
| SteveTranz4ever |
| GRATTIS i efterskott ! |
|
|
| ScuL |
| grattis i efterskott mannen |
|
|
| DjAviander |
i efterskott :) |
|
|
| SteveTranz4ever |

 |
|
|
| St_Andrew |
Haha, praktiskt, uppdaterat första postn oxå :p
Grattis igen :D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Grattis, märkte det på t.nu.. :)
Dubbelt med presenter.. ;) |
Jepp, praktiskt man citerar bara sitt förra inlägg. :p |
|
|
| Laszlo |
Tack alla snälla :D
Och tack Steve för den underbart fina bilden du gjort till mig...blev rörd när jag såg den på MSN :D |
|
|
| lonne |
| Grattis man! Hoppas morsan din lagar nagot smaskigt. Sjalv blir det ingen jul mat for min del. Dock japanskt kak sa det star harliga till. |
|
|
|
|