| TiTuS_tHe_FoX |
שלום אנשים!!!
גם אני די חדש בפורום הזה
מכיר את האתר אבל לקח לי זמן (המון זמן) עד שנרשמתי לפורום.
אז קוראים לי דורון ואני בן 18 ומהרצליה ועד הגיוס עוד פחות מ20 יום
אני אסתובב פה בפורום .
אז נתראה מתישהו..
אגב
אני חולה על וינסנט דה מור
לדעתי הוא המפיק הכי טוב שיש!
שוב אגב
מישהו יכול להגיד לי איך אני שם תמונה מתחת לניק שלי? |
|
|