return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בא לשכונה קלאבר חדש (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Trance man
ברוך הבא לפורום אחי...

אני ירון..בן 17 מראשל"צ..
נכשלתי טסט ראשון שלשום
(טסטר בןזונה) ;)
אני חולה על אפליפטינג ועל הארד-טראנס..וגם אני אוהב מאוד פרוגרסיב-האוס ודיפ..וקצת הארד-האוס...!


לא נורא אח שלי
יהיו עוד הזמדנויות
:D
arik
ברוך הבא אחי!!!!!!1
לא יזיק עוד ישראלי לפורום
בכל מקרה אני אריק בן 17.5
מרעננה
בכיתה יב
ותהנה ואל תשכח לשתף אחרים במעשיות הטראנס שלך
:)
DJ_BoN
כן אחי לא נורא תשמע עצה...תבקש מהמורה שלך טסט ביום שישי
הם יותר רחמנים ביום שישי
(אני עברתי טסט ראשון ביום שהיה לי יום הולדת 17)

חוצמזה שתזכור כל הזמן להסתכל במראות בצדדים הם אוהבים את זה
ואל תיסע לאט מדי
DJ-Energy
כל אחד פה יותר גדול ממני באיזה 4-5 שנים....
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
ברוך הבא אחי!!!!!!1
לא יזיק עוד ישראלי לפורום
בכל מקרה אני אריק בן 17.5
מרעננה
בכיתה יב
ותהנה ואל תשכח לשתף אחרים במעשיות הטראנס שלך
:)


גם אתה מרעננה ?

אנחנו כבר 3 - בסוף נהיה יותר מההרצליניים ...
TiTuS_tHe_FoX
שלום אנשים!!!
גם אני די חדש בפורום הזה
מכיר את האתר אבל לקח לי זמן (המון זמן) עד שנרשמתי לפורום.
אז קוראים לי דורון ואני בן 18 ומהרצליה ועד הגיוס עוד פחות מ20 יום
אני אסתובב פה בפורום .
אז נתראה מתישהו..

אגב
אני חולה על וינסנט דה מור
לדעתי הוא המפיק הכי טוב שיש!

שוב אגב
מישהו יכול להגיד לי איך אני שם תמונה מתחת לניק שלי?
luckystrike
quote:
Originally posted by TiTuS_tHe_FoX
שלום אנשים!!!
גם אני די חדש בפורום הזה
מכיר את האתר אבל לקח לי זמן (המון זמן) עד שנרשמתי לפורום.
אז קוראים לי דורון ואני בן 18 ומהרצליה ועד הגיוס עוד פחות מ20 יום
אני אסתובב פה בפורום .
אז נתראה מתישהו..

אגב
אני חולה על וינסנט דה מור
לדעתי הוא המפיק הכי טוב שיש!

שוב אגב
מישהו יכול להגיד לי איך אני שם תמונה מתחת לניק שלי?


ברוך הבא אחי !!! עוד אחד מהרצליה
... :)
אני גם מתגייס (עוד חודש). בקשר לתמונה לך ל
EDIT PROFILE
ותגדיר את ה
AVATAR
שלך
DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


גם אתה מרעננה ?

אנחנו כבר 3 - בסוף נהיה יותר מההרצליניים ...


סעמק מה זה הדבר הזה מה אין תל אביבים???
חוץ ממני ומהחדש....
מה זה?!?
זה לא אמור להיות ככה
העולם בא לקיצו!
Trance man
quote:
Originally posted by DJ_BoN
כן אחי לא נורא תשמע עצה...תבקש מהמורה שלך טסט ביום שישי
הם יותר רחמנים ביום שישי
(אני עברתי טסט ראשון ביום שהיה לי יום הולדת 17)

חוצמזה שתזכור כל הזמן להסתכל במראות בצדדים הם אוהבים את זה
ואל תיסע לאט מדי


חחח תודה על העצה אחי אני ינסה...:)
TiTuS_tHe_FoX
הצלחתי לשים את התמונה!

luckystrike
תודה על העזרה!

luckystrike
אין בעיה אחי

היה לי את המשחק מחשב הזה שהייתי קטן
אני חושב שגמרתי אותו
;)
Dj-2TaLL
רשמתי לפני...
אני שיעור 9 ויש לי 17 בינואר...
:):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement