|
Grattis Dioxys!
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
Grattis till Rikard som fyller 19 år idag!
Hoppas du har en trevlig middag med familjen nu, och en fortsatt trevlig dag :) |
|
|
| Vizay |
| grattis grattis my man :D |
|
|
| CJ InterCity |
| vilken helg alltså!!! GRATTIS!!:D :D |
|
|
| Dioxys |
| yeah : ) tack så hemskt mycket alla! :) har nu pengar nog till en TE-resa och lite shopping i amsterdam :) sen har vi väl stefans födelsedag om några dagar va? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| GRATTIS din gamle Väsbyit |
|
|
| Cloudburst |
| grattis så här lagom sent! :) |
|
|
|
|