|
Nytt mästerverk av mig :o)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Http://www.t3lia.com/Lehto_-_Hero.mp3
Gjorde klart den här låten för ett tag sedan. Är inte trance utan.... ambient? Och kanske inte direkt mästerverk, ville bara ha uppmärksamhet :p
Ladda ner och sprid till alla ni känner ;) Lite feedback med kanske =)
cheers! |
|
|
| CJ InterCity |
underbara melodier!! fast distortionen (eller hur man kallar det) var föll inte i smaken... tycker den förstör stämningen lite. kanske man måste vara inne på sånt för att uppskatta det?:)
men som sagt, sköna melodier!! :cool: |
|
|
| Connector |
| tack cj. Jag älskar konstiga distade ljud så de få vara kvar =) |
|
|
| dbl |
låter riktigt nice mannen :)
schyssta melodier.. tycker du ska testa o göra en trance version av den med en 4/4 kick och så :) |
|
|
| Cloudburst |
| Gillar denna låten, pimpade den för några kompisar också. Industriell ambient typ. Men gillar It's Just A Dream ännu mera! Den är grymt härlig! Du får ta och bli 'hög' lite oftare... :p |
|
|
| Connector |
dbl: Tack tack. Ska göra en tranceremix någon vacker dag då fåglarna kvittrar och jag inte har jobbiga datorproblem =)
Cloudburst: Tack du med =) Gillar It's Just A Dream mer med... För att den har konstigare ljud. Ska göra fler sådana låtar någon kväll :toothless |
|
|
|
|