return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nytt mästerverk av mig :o)
View this Thread in Original format
Connector
Http://www.t3lia.com/Lehto_-_Hero.mp3

Gjorde klart den här låten för ett tag sedan. Är inte trance utan.... ambient? Och kanske inte direkt mästerverk, ville bara ha uppmärksamhet :p

Ladda ner och sprid till alla ni känner ;) Lite feedback med kanske =)

cheers!
CJ InterCity
underbara melodier!! fast distortionen (eller hur man kallar det) var föll inte i smaken... tycker den förstör stämningen lite. kanske man måste vara inne på sånt för att uppskatta det?:)

men som sagt, sköna melodier!! :cool:
Connector
tack cj. Jag älskar konstiga distade ljud så de få vara kvar =)
dbl
låter riktigt nice mannen :)

schyssta melodier.. tycker du ska testa o göra en trance version av den med en 4/4 kick och så :)
Cloudburst
Gillar denna låten, pimpade den för några kompisar också. Industriell ambient typ. Men gillar It's Just A Dream ännu mera! Den är grymt härlig! Du får ta och bli 'hög' lite oftare... :p
Connector
dbl: Tack tack. Ska göra en tranceremix någon vacker dag då fåglarna kvittrar och jag inte har jobbiga datorproblem =)

Cloudburst: Tack du med =) Gillar It's Just A Dream mer med... För att den har konstigare ljud. Ska göra fler sådana låtar någon kväll :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement