return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Heerenveen - Ajax : 5 - 1 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
ach ja, kan gebeuren toch.....??

ajax word wel kampioen en als ze dat eventueel niet zouden worden......... dan blijven ze nog altijd boven PSV staan :D daar ben ik zeker van

Ajax gaat PSV trouwens ook dollen in de Arena :)
@ddicted
quote:
Originally posted by Bellie
TYFUS!!
maar ja misstapje kan gebeuren.We staan nog steeds eerste dus er is nog niks ergs aan de hand.En btw het is pas de 2de x in 10 wedstrijden dat heerenveen thuis weet te winnen van ajax....En heerenveen kampioen??MWWWHWHUUUUUHAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAA wat een giller..!!

Ajax joden,Super Joden heeeeee!!

GREETZ!!

Zondag 13.00 de 2e misstap !!! (1-2)
New Wave
Iedereen niet zo ouwehoeren!!!!
Joden worden toch kampioen!!

Stillem 2 gaat zwijgen!!!!!!!!!!!
Dj Lex
Idd Willem 2 gaat er gewoon aan zondag en wat betreft die friezen, die worden nooit kampioen. Daarzijn ze te nuchter voor :D
Dago "B" Duck
Tja, ik kom oorspronkelijk uit Tilburg, dus ik heb altijd al een zwak gehad voor Willem 2. Daarom had ik een week gelden toch wel zoiets van....Heerenveen en daarna Willem 2. Dat gaat Ajax punten kosten.

Maar tis nu eenmaal een feit, dat wanneer bij Ajax de geest uit de fles is, ze het beste voetbal van de wereld spelen! Dat is voor Feyenoord en PSV gewoon niet te bereiken
:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Tja, ik kom oorspronkelijk uit Tilburg, dus ik heb altijd al een zwak gehad voor Willem 2. Daarom had ik een week gelden toch wel zoiets van....Heerenveen en daarna Willem 2. Dat gaat Ajax punten kosten.

Maar tis nu eenmaal een feit, dat wanneer bij Ajax de geest uit de fles is, ze het beste voetbal van de wereld spelen! Dat is voor Feyenoord en PSV gewoon niet te bereiken
:D

Dank je wel, jij hebt een onafhankelijke mening en tja het is wel een beetje waar. We haan die CL ook nog slepen volgend jaar als van der Vaart en co gewoon blijven :D
New Wave
Co moet oprotten, Ajax moet een trainer aanschaffen die ten eerste spelers koopt die willen lopen, like Vaart en Machlas.
Dit team is net de NS! ook tegen kopenhagen...der zit totaaaal geen snelheid in.......slappe hap, maarja, Ik blijf vooraltijd mijn cluppie trouw, ook in slechte tijden............EN DIE VERDOMDE TIJD IS NOG STEEDS BEZIG!, want zeg nou zelf, staan ze nummer 1 omdat ze zo fantastisch spelen in elke wedstrijd.........noway........

ajax 4-ever

Latox!
Dago "B" Duck
Tja, ik denk ook nog wel eens terug aan de tijd dat ik met een stel vrienden en een paar kratten bier naar Ajax in de CL zat te kijken en dat je ze dan minutenlang de bal zag rondtikken, totdat er weer op sublieme wijze werd gescoord:mad:

Maar ik had al niet verwacht dat ze nu bovenaan zouden staan, dus het komt wel goed denk ik.
Flippe
Toch netjes dat heerenveen wat puntesj van Ajax heeft gepakt :)

Ben en blijf toch trouwen fan van PSv :), ze worden dit jaar dan wel geen kampioen, maar volgend jaar zeker wel weer!
michiel
laat ik voorop stellen dat als er ķemand voor ajax is dan ben ik het, maar psv gaat echt enorm terugkomen let maar op
het gaat heeeeeel moeilijk worden voor ajax om kampioen te worden

ennu new wave: bedoelde dj lex niet gewoon van der vaart en co. (als in : van der vaart en companen)??? :p

later

michiel

Flipper01
Ik vind het wel mooi dat Heerenveen die punten gepakt heeft!! Houd de spanning in de competitie want Ajax deed het iets te goed naar mijn mening!!
:stongue:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Lex
Idd Willem 2 gaat er gewoon aan zondag en wat betreft die friezen, die worden nooit kampioen. Daarzijn ze te nuchter voor :D

HEERENVEEN KAMPIOEN!!!! OLE OLEEE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement