|
אהלן אנשים !! טראק חדש שלי :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
וואלה כפרה עלייך יש עתיד
טראק זורם מהיר חזק ונותן בראש
ועוד פול און שזה הסגנון הפסיכודאלי שאני הכי אוהב
(hypersonic שאלי את אורן)
הדבר היחיד שביאס זה הפרקשן
שאפשר לעשות הרבה יותר חזק ומקפיץ שיפתח לקהל תתחת...
זה משו שתוכלי לסדר בכמה דקות
תמשיכי לתת בראש וליצור ותבואי להשמיע לנו דברים!!
ד"א אם לא פרסמת את הטראק בפורום יוצרים הכללי של הפורום אז כנסי לשם שעוד יוכלו להגיב עליו:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=74
אם יש לך דברים יותר אפליפטינגים קלאבטראנסיים תביאי לשמוע בטוח יאהבו פה |
|
|
| GallaxY :) |
אנשיםםם
תודה רבה על התגובות אשמח לשמוע עוד :)
בקשר לוויכוח על קיובייס ולוג'יק,
לבחור שלא מבין פרוטי, עדיף לך לא להתחיל ישר מקיובייס למה זה תוכנה קשה לאללה... אני רואה אותה ובא לי להקיא ממנה חחח :)
תוכנה מפחידהה....
אבל אני אלמד אותה עוד מעט, מה לעשות, חייבים!
בכל אופן הקיובייס מצוינת... ומקצועית...
בהצלחה לך עם הפרוטי :)
ותודה לכולם על ההקשבה והתגובות, אני אמשיך לעדכן!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
אבל אני אלמד אותה עוד מעט, מה לעשות, חייבים!
בכל אופן הקיובייס מצוינת... ומקצועית...
בהצלחה לך עם הפרוטי :)
ותודה לכולם על ההקשבה והתגובות, אני אמשיך לעדכן!!! |
מזה חייבים
את יכולה להמשיך בפרוטי ולהחתים טראקים שעשית בה
הכל תלוי בכמה תתנסי בתוכנה וכמה טוב תלמדי אותה..
יש מלא אמנים גדולים שמשתמשים בה
אם אנלא טועה
flutlight
קיצור אם טוב לך איתה תמשיכי ללמוד אותה ותוכלי לעשות בה בדיוק מה שאחרים עושים בריזן וקיובייס |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
אנשיםםם
תודה רבה על התגובות אשמח לשמוע עוד :)
בקשר לוויכוח על קיובייס ולוג'יק,
לבחור שלא מבין פרוטי, עדיף לך לא להתחיל ישר מקיובייס למה זה תוכנה קשה לאללה... אני רואה אותה ובא לי להקיא ממנה חחח :)
תוכנה מפחידהה....
אבל אני אלמד אותה עוד מעט, מה לעשות, חייבים!
בכל אופן הקיובייס מצוינת... ומקצועית...
בהצלחה לך עם הפרוטי :)
ותודה לכולם על ההקשבה והתגובות, אני אמשיך לעדכן!!! |
קיובייס בכלל לא מסובכת אני למדתי אותה בערך בשעתיים....ואני לא סובל אותה אז עברתי ללוג'יק שלדעתי הרבה יותר טובה ויש עליה פי 17 יותר אפשרויות.....
וכמו שאמרו כאן אפשר גם להמשיך עם פרוטי זה לא משנה אוזגר קאן אפילו עובד עם פרוטי וההפקות שלו לפנים.... |
|
|
| GallaxY :) |
ואי אני שמעתי עליך (קוראים לך איתי אם אני זוכרת נכון??)
אחלה של מוזיקה יש לך אתה :)
בכל אופן בלוג'יק אני כבר לא אשתמש כי בזמן שקיובייס תתקדם,
הגירסאות החדשות של לוג'יק לא יצאו בפיסי...
בכל אופן אני כבר ככה מנסה עם קיובייס.. זה מתסכל אבל אם עובדים קשה
אפשר להצליח :) |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
ואי אני שמעתי עליך (קוראים לך איתי אם אני זוכרת נכון??)
אחלה של מוזיקה יש לך אתה :)
בכל אופן בלוג'יק אני כבר לא אשתמש כי בזמן שקיובייס תתקדם,
הגירסאות החדשות של לוג'יק לא יצאו בפיסי...
בכל אופן אני כבר ככה מנסה עם קיובייס.. זה מתסכל אבל אם עובדים קשה
אפשר להצליח :) |
נכון שמו איתי או
HYDROID
איתי חתום בלייבל של בן לוסט .
TRR.INSPIRE.SELECTIVE
צפו לכמה רמיקסים מעולים ממנו בקרוב
כולל רמיקס לאיתי מ
ava mea
:eyes: :eyes:
This weeks Top 10 of Markus Schulz (29-11)
1. Hammer & Bennet- Language
2. SW presents Jagermaestro – Quarter Century
3. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)
4. Hydroid- Blue Tubes
5. Sunquest - Summer Times (Michael Feihstel Increasing Blur Remix)
6. Mike Foyle p/Statica – Space Guitar
7. Ava Mea – In The End
8. Ozgur Can- Connected (Santiago Nino Remix)
9. Nick Thompson – Spice Fire
10. Peter Mckowan- Trailer Park Boy |
|
|
| GallaxY :) |
ידעתי שקוראים לו איתי !! חחח
שמעתי עליו
איזה תותח :gsmile: |
|
|
| s0undw4v3 |
התחלתײ להוריד עכשיו וכבר אהבתי - הגודל של הקובץ 6.66 מגה :)
[EDIT]
אהבתי מאוד מאוד - ואני לא מת על פסיכודלי בדרך כלל
9/10 |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by Star
נכון שמו איתי או
HYDROID
איתי חתום בלייבל של בן לוסט .
TRR.INSPIRE.SELECTIVE
צפו לכמה רמיקסים מעולים ממנו בקרוב
כולל רמיקס לאיתי מ
ava mea
:eyes: :eyes:
This weeks Top 10 of Markus Schulz (29-11)
1. Hammer & Bennet- Language
2. SW presents Jagermaestro – Quarter Century
3. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)
4. Hydroid- Blue Tubes
5. Sunquest - Summer Times (Michael Feihstel Increasing Blur Remix)
6. Mike Foyle p/Statica – Space Guitar
7. Ava Mea – In The End
8. Ozgur Can- Connected (Santiago Nino Remix)
9. Nick Thompson – Spice Fire
10. Peter Mckowan- Trailer Park Boy |
חחחח איזה סלט עשית!! חח מה שאבי ניסה להגיד זה שאני חתום ב
Lost Language 4 רמיקסים
Somatic Sense שלושה קטעים ושני רמיקסים
TRR קטע ורמיקס
Selective Recordings קטע
Inspired Records קטע ורמיקס
ובקרוב יש עוד דברים ב"ה
:toocool: :toocool:
לייבלים אחרים כמובן אני מנסה להתפרש על שטח גדול חחחחח וכן אני בטופ 10 של מרקוס אבל תאכלס נראה לי הוא עצלן למה הוא שינה גג טראק אחד בכל הטופ 10 שלו כבר 4 שבועות אז לא יודע אם הטראק שלי בכלל מגיע לו להיות שם כל כך הרבה זמן..... |
|
|
| UltraWave |
בקשר לטראק יש עליך פוטנציאל אחושרמוטה.....יש שם בעיות מיקס רציניות יעני הקיק והבאס מאוזנים והכל בן זונה אבל כל הלידים מאוד חזקים ביחס לטראק הם דיי בולטים הם נשמעים כאילו הבאתי קיק ובאס מטראק אחר ופשוט שמת עליהם את הלידים.....תסדרי תווליומים :toocool: :toocool:
עוד דבר שבי קצת על הסאונד שלהם כי הבאס נשמע יותר משופשף מהסאונדים האחרים בטראק....וגם יש כמה לידים שהפריעו לי לא מסתדרים כל כך...תנסי לדחוף דברים יותר אגרסיביים לא לידים חלקים אלא לידים מאוד גסים ועם הרבה משחקים על האל אף או למה זה פסיי פול און צריך דרייב משוגע.....סך הכל יש הרבה כשרון אם את צריכה עזרה את יודעת למי לפנות :toocool: :toocool: |
|
|
| GallaxY :) |
חחחחח ואי תודה !! איזה מחמאה זה לשמוע את זה ממך :gsmile:
בכל אופן אני מודה מאוד לכל מי ששמע ועל התגובות,
זה עוד לא הטראק הגמור לגמרי, כמובן שתמיד יש לאן לשפר
מי שרוצה לדבר איתי ולשמוע עוד מוזיקה שלי,
מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית ואני יביא לכם ת'אייסי שלי :tongue2
ואשמח לקבל עוד תגובות ממי שלא שמע :)
גלושששש. |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
חחחחח ואי תודה !! איזה מחמאה זה לשמוע את זה ממך :gsmile:
בכל אופן אני מודה מאוד לכל מי ששמע ועל התגובות,
זה עוד לא הטראק הגמור לגמרי, כמובן שתמיד יש לאן לשפר
מי שרוצה לדבר איתי ולשמוע עוד מוזיקה שלי,
מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית ואני יביא לכם ת'אייסי שלי :tongue2
ואשמח לקבל עוד תגובות ממי שלא שמע :)
גלושששש. |
חחחחח עשית אותי ארמין.....תגובה רגילה כמו של כל אחד אחר.....אני ישלח לך הודעה בפרטי שגרי אליי תאייסי שלך ;) |
|
|
|
|