|
[30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Eerst even de volledige line-up afwachten... |
Line-up is zo al goed genoeg :toocool: |
|
|
| jp |
Mayday recordhouders:
01. Westbam 16x
02. Marusha 12x
03. Dick 12x
04. Members Of Mayday* 11x
05. Hardy Hard 9x
06. Tanith 8x
07. Carl Cox 7x
08. Mark Spoon 8x
09. Paul van Dyk 6x
10. Miss Djax 5x
Andere 'veelplegers': Blank & Jones, Chris Liebing, Sven Vath, Taucher, Jeff Mills, Marco Bailey, Mauro Picotto, Takkyo Ishino etc etc
Opmerkelijke DJ's uit verleden: Paul Elstak, Moby, The Prodigy, Dano, Tiesto, Joey Beltram, Eddy de Clerq, RMB, Speedy J |
|
|
| eieregooie |
| sjah... dit moet ik dus eigenlijk ook nog es een keertje doen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Andere 'veelplegers': ..... Takkyo Ishino ........ |
Vorig jaar zat ik in die VIPlounge (JP ;)) en vroeg een of andere vage gast die toch best dronken was van: "Kannst du mir ein bier bekommen?" Ik van " ga zelf halen ofzo, ben je te lam ofzo?". Bleek later Takkyo Ishino te zijn, rare halve Jap. |
|
|
| jp |
| Dat was een funny story inderdaad :haha: |
|
|
| Lynxx |
aangezien ik vanaf februari 5 maanden lang Dortmund heel onveilig ga maken zal ik hier ook wel te vinden zijn...
En hopelijk op nog heel veel andere feestjes daar! |
|
|
| MaGiK54 |
| Veel NLTA's hebben hier zin in, toppie. Wellicht ook nog een paar BETA's ook altijd leuk. |
|
|
| jp |
| Zin in en daadwerkelijk gaan is nogal een verschil, alhoewel het de laatste 2 jaar erg positief was |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Zin in en daadwerkelijk gaan is nogal een verschil, alhoewel het de laatste 2 jaar erg positief was |
Ik heb er meer vertrouwen in dan bij een Vandit feessie, aangezien Dordmund goed aan te rijden valt en helemaal voor onze NLTA'ers die in het oosten wonen. |
|
|
| jp |
En dat zijn er nogal wat :D
Maar goed, of je nu honderd of 270km moet rijden dat maakt voor zo'n feest niet veel uit :) |
|
|
| Gonzo |
| Nog een keertje Mayday zou niet verkeerd zijn. Ben pas 1x op een Mayday geweest en das weer een poos terug. |
|
|
| eieregooie |
| JP! Hoe ver isset rijden dan? :D |
|
|
|
|