return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Live videos
View this Thread in Original format
Chrill
Kan någon tipsa om bra live vidoes från DJ's, typ som PVd @ love parade mm. mm. Där man får se mixarna och det inte är klippta versioner, Skulle gärna även se filmer där man får se dj'n när han jobbar och att de inte visar publiken och annat ointressant så mycket, någon som kan tippsa om sånna här filmer?
SteveTranz4ever
Jag har aldrig sett nån video där dom enbart har fokuserat på DJn... Och jag har sett en hel del... Den enda jag kommer att tänka på rak arm så här e Dave Clark Live på Impulz 2001-02-17 där man får se hur jäkla säker den killen är !


Här har du en lista på dom live vids jag har... har dock inte uppdaterat den listan sen den 7e februari :wtf: Så de finns väl nåt 10-tal vids till
Har heller inte listat mina egna live vids.
http://medlem.spray.se/djstevie/vid...rance4ever).htm
Chrill
tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!
RebeL9
quote:
Originally posted by Chrill
tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!


för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q
Chrill
quote:
Originally posted by RebeL9
för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q

Tycker fortfarande att det kunde vara kul att se på när han jobbar, speciellt om det är skillade dj's!
jofawe
personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)

hehe..

har ett gäng videor... kolla upp mig på DC
Funfrock
finns ju en del turntable videos.. men det är ju inte direkt trance som spelas i dem.
sök i google på "turntable videos" eller liknande så får du nog upp en del
http://www.topdjgear.com/djvideos.html
Chrill
quote:
Originally posted by jofawe
personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)

hehe..

har ett gäng videor... kolla upp mig på DC

Vilken hub sitter du på samt vilket nick?
jofawe
quote:
Originally posted by Chrill
Vilken hub sitter du på samt vilket nick?



ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe ;)
Chrill
quote:
Originally posted by jofawe
ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe ;)
Vad är det för adress till huben?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Chrill
Vad är det för adress till huben?

Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB


Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB


Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...



Ja, Ancient är klart bäst, kom nyligen in där igen efter en massa krabb och storkar men jag kan ge ett tips, ladda hem den specialversionen av DC++ som Ancient släppt (som inte Hashar filerna en gång i timmen) så kommer man in utan att ha lösenord och krabb...

Men som sagt [bbb][växjö]Jofawe är jag där.
Fast jag sitter inte där så jätteofta ;)

Ni kan ju även söka efter videona, ska posta en liten lista här sen.. hehe.


STEVE.. ge oss det NU .. måste ha dem detta året! :P
thihi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement