Live videos
|
View this Thread in Original format
Chrill |
Kan n�gon tipsa om bra live vidoes fr�n DJ's, typ som PVd @ love parade mm. mm. D�r man f�r se mixarna och det inte �r klippta versioner, Skulle g�rna �ven se filmer d�r man f�r se dj'n n�r han jobbar och att de inte visar publiken och annat ointressant s� mycket, n�gon som kan tippsa om s�nna h�r filmer? |
|
|
SteveTranz4ever |
Jag har aldrig sett n�n video d�r dom enbart har fokuserat p� DJn... Och jag har sett en hel del... Den enda jag kommer att t�nka p� rak arm s� h�r e Dave Clark Live p� Impulz 2001-02-17 d�r man f�r se hur j�kla s�ker den killen �r !
H�r har du en lista p� dom live vids jag har... har dock inte uppdaterat den listan sen den 7e februari :wtf: S� de finns v�l n�t 10-tal vids till
Har heller inte listat mina egna live vids.
http://medlem.spray.se/djstevie/vid...rance4ever).htm |
|
|
Chrill |
tack s� mkt! Fan det �r lustigt att det inte finns n�n film d�r endast dj'n visas tycker jag! |
|
|
RebeL9 |
quote: | Originally posted by Chrill
tack s� mkt! Fan det �r lustigt att det inte finns n�n film d�r endast dj'n visas tycker jag! |
f�r att DJn bara v�nder plattor. inget mer :Q |
|
|
Chrill |
quote: | Originally posted by RebeL9
f�r att DJn bara v�nder plattor. inget mer :Q |
Tycker fortfarande att det kunde vara kul att se p� n�r han jobbar, speciellt om det �r skillade dj's! |
|
|
jofawe |
personligen gillar jag mer videor med abstrakta m�nster (typ demo)
hehe..
har ett g�ng videor... kolla upp mig p� DC |
|
|
Funfrock |
finns ju en del turntable videos.. men det �r ju inte direkt trance som spelas i dem.
s�k i google p� "turntable videos" eller liknande s� f�r du nog upp en del
http://www.topdjgear.com/djvideos.html |
|
|
Chrill |
quote: | Originally posted by jofawe
personligen gillar jag mer videor med abstrakta m�nster (typ demo)
hehe..
har ett g�ng videor... kolla upp mig p� DC |
Vilken hub sitter du p� samt vilket nick? |
|
|
jofawe |
Vilken hub sitter du p� samt vilket nick? |
ancient och s� har jag [bbb] � bor i [v�xj�] � kallar mig jofawe ;) |
|
|
Chrill |
quote: | Originally posted by jofawe
ancient och s� har jag [bbb] � bor i [v�xj�] � kallar mig jofawe ;) | Vad �r det f�r adress till huben? |
|
|
SteveTranz4ever |
Vad �r det f�r adress till huben? |
Iof �r vi �r det inte till�tet att snacka filesharing p� TA men jag kan s�ga iaf att ancient �r lite sm�knepig att f� tilltr�de till. H�rda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen h�ller m�tten... Tillr�ckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger p� nu vilket dom snart h�jer till 80.
Man �r �ven tvungen att ans�ka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit �r fan b�sta huben i mitt tycke. F�rsta att g� �ver en total share p� 300TB
Kanske finns m�jlighet att jag n�sta �r kan dela med mig av material fr�n en inspelning d�r jag hade monterat en kamera vid DJ b�set som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar... |
|
|
jofawe |
quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Iof �r vi �r det inte till�tet att snacka filesharing p� TA men jag kan s�ga iaf att ancient �r lite sm�knepig att f� tilltr�de till. H�rda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen h�ller m�tten... Tillr�ckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger p� nu vilket dom snart h�jer till 80.
Man �r �ven tvungen att ans�ka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit �r fan b�sta huben i mitt tycke. F�rsta att g� �ver en total share p� 300TB
Kanske finns m�jlighet att jag n�sta �r kan dela med mig av material fr�n en inspelning d�r jag hade monterat en kamera vid DJ b�set som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar... |
Ja, Ancient �r klart b�st, kom nyligen in d�r igen efter en massa krabb och storkar men jag kan ge ett tips, ladda hem den specialversionen av DC++ som Ancient sl�ppt (som inte Hashar filerna en g�ng i timmen) s� kommer man in utan att ha l�senord och krabb...
Men som sagt [bbb][v�xj�]Jofawe �r jag d�r.
Fast jag sitter inte d�r s� j�tteofta ;)
Ni kan ju �ven s�ka efter videona, ska posta en liten lista h�r sen.. hehe.
STEVE.. ge oss det NU .. m�ste ha dem detta �ret! :P
thihi |
|
|
|
|