return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Tørst etter Trance
View this Thread in Original format
Tufan
Jeg veit godt at TA ikke støtter nedlasting av musikk men faen å. Jeg klarer ikke å få tak i noe bra trance via Ares Lite eller ti Kazaa. Noen tips her eller?
DJ_Audun
nei;)
Sand Leaper
Nei.
Tufan
takk for ingenting
moore
Dritt.
alieu
vel, hadde det ikke vært for mp3, så hadde ikke jeg hatt halvparten av den musikken som jeg har KJØPT! Ikke alltid like lett å finne trance musikk som du liker, hvis det ikke er noen platesjapper i nærheten av der du bor som selger trance!
Redd
CD baklengs.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by alieu
vel, hadde det ikke vært for mp3, så hadde ikke jeg hatt halvparten av den musikken som jeg har KJØPT! Ikke alltid like lett å finne trance musikk som du liker, hvis det ikke er noen platesjapper i nærheten av der du bor som selger trance!

Er jo ikke det som er poenget. Poenget er at dette forumet er ikke et smutthull for å be om mp3er. Spesielt ikke for folk som aldri har postet her inne før nå.
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Redd
CD baklengs.

Hehe, dog må jeg si at ++cd gjør susen.
Sand Leaper
Ganske utrolig egentlig. Selv med nesten ingen aktivitet overhodet klarer vi fremdeles å skape behov for en mod.

Tufan
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Er jo ikke det som er poenget. Poenget er at dette forumet er ikke et smutthull for å be om mp3er. Spesielt ikke for folk som aldri har postet her inne før nå.

Er du morsom eller gutt. Jeg har vært medlem her drit lenge og spurte bare om et tips og vis du ikke har noe fornuftig svar så synes jeg du gjør bedre i å holde kjeft pluss at grunnen til at jeg ikke har vanket her så mye er fordi jeg henger på Humor Forumet. Takk til alieu vertfall
bruker Dc nå
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Tufan
Er du morsom eller gutt. Jeg har vært medlem her drit lenge og spurte bare om et tips og vis du ikke har noe fornuftig svar så synes jeg du gjør bedre i å holde kjeft pluss at grunnen til at jeg ikke har vanket her så mye er fordi jeg henger på Humor Forumet.

Ok, jeg skal gi deg et fornuftig svar.

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=184104
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement