return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לכבוד הסילבסטר המצעד הרשמי של ta
View this Thread in Original format
ReAz
לכבוד סוף שנת 2004 שהייתה שנה חביבה מאוד
ואני מוכרח לפרגן לה בכך שאני פותח את מצעד הטראקים הרשמי של סוף שנת 2004

אז ככה כל אחד ידרג את עשרת הטראקים של 2004.

יאללה בהצלחה

אני אחשוב עליהם ואכתוב בהודעה בקרוב...

תשתפו פעולה!!! ד"א אין לט'רד הזה שום קשר לט'רד שפתח אחד מחברי הפורום שבו רשמתם מצעדים... תנו כבוד למצעד הרשמי של 2004
Glenn-Holmes
משימה קשה מאוד
קשה מדי
זה יכול לקחת ימים למי שבאמת רוצה להוציא מצעד משקף של כל השנה
ReAz
אז יאללה צא לדרך
arik
מצטער אחי
אני לא משתתף
זה מסובך מידי
ויש כל כך הרבה קטגוריות
DJ Alex E.
זה ה5 שדירגתי באתר של ארמין והוספתי עוד 5 שלא היו ברשימה אצלו אבל היו מדהימים השנה(סטיבי אני בטוח שתסכים איתי על 5 האחרונים):
Endre - I Kill For You (Probspot remix)
Signum -The Timelord (Original mix)
Audioholics -External key (Original mix)
Tranquility Base -Surrender (Original mix)
Whiteroom -Whiteroom
Benz &Md -Still Rain
Subsky -Single Gun
Digital Witchcraft -Brindavan (Grayarea remix)
Blades&Chris Lake -Filth
Sultan- broken (Jiva mix)
markfeldman
quote:
Blades&Chris Lake -Filth


ענק !!

אבוב אנד ביונד נזכרו לנגן את זה לאחרונה...
arik
[QUOTE]Originally posted by DJ Alex E.
Audioholics -External key (Original mix)

זה הטראק שלייי
היום שהוא ישתחרר עם הגירסה של פרי אוניל אני עושה מסיבה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by ReAz
לכבוד סוף שנת 2004 שהייתה שנה חביבה מאוד
ואני מוכרח לפרגן לה בכך שאני פותח את מצעד הטראקים הרשמי של סוף שנת 2004

אז ככה כל אחד ידרג את עשרת הטראקים של 2004.

יאללה בהצלחה

אני אחשוב עליהם ואכתוב בהודעה בקרוב...

תשתפו פעולה!!! ד"א אין לט'רד הזה שום קשר לט'רד שפתח אחד מחברי הפורום שבו רשמתם מצעדים... תנו כבוד למצעד הרשמי של 2004



רק באת אתה מסבך לנו את הצורה :clown: :clown: :clown:
ReAz
חח אני אקח את זה כמחמאה
=]
ReAz
אנשים אתם מזניחים אותי ואת הסילבסטר... לא יפה בכללל

יאללה ידובוני איכפת לי כולל קיפר שהוא המוביל כמו דרדסאבא תתחילו לכתוב תרשימה שלכם!!!

dan_yarok!!
כבר חרשו על הטופ 10 נמאס חחח.......
taltul
טוב אתם יודעים שאני שונא מצעדים ולכן מקסימום שאני יכול להביא זה טראקליסט של די גי' שאני מכיר טוב טוב :)

1.Kinky Funk - Monodrama

2.Uppfade - Friday Loops

3.Paul Mac - Side Effects

4.Dj Inxx - Mind Print

5.Deux - Sex Machine (Rollo's Mashup)

6.Frankie Knuckles - Keep On Moving (Rollo's Edit)

7. Patrick Zigon - Blowtime

8.Unknown - Just Play Music (Rown Blades Edit)

9. Madonna - Everybody (Frimannsky Bootleg)

10.Diego Montinaro - Escape From Mln

נ''ב: אני יודע זה לא טראנס... ובזה יתרום לטרד מצדי :) תהנו... אה ואל תנסו לחפש ברשת - כמעט הכל פה אנריליזד...
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement