return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Opnames van Trance Energy gezocht!
View this Thread in Original format
Addicted
Trance Energy was zekers goed :cool: en bijna alle playlists zijn bekend. Maar ik wil gewoon graag een cd'tje branden met de set van Johan Gielen en een van Judge Jules!! :whip:
Je kan ze bij sommige sites wel downloaden, al heb ik die van Gielen nog niet gevonden, maar met een 56k-modem schiet zoiets niet op.

Is er niet iemand die ff zo'n CD'tje voor mij kan regelen??

:rolleyes: Dat zou zeker relaxt zijn !!
Flippe
Zijnd er al opnames van?
Lijkt me vet om te zien!
Ruben_Dubbink
ik geloof dat ie de gewone livesets bedoeld i.p.v. de beelden van TranceEnergy (nietwaar Addicted?)

Ik geloof dat zaterdagavond de opnamen worden uitgezonden op TMF vanaf 21.00 uur t/m 23.00 uur. Kijken of ik er nog met m'n kop op kom...

Greetz RubDub
Addicted
De opnames komen inderdaad op tv bij the DJ's, maar ik kon er niet achterkomen wanneer, dus ik heb die lui ff gemaild. Maar die zenden natuurlijk niet alles uit.
Maar er zijn ook wel opname van alleen de muziek verkrijgbaar; gewoon alle van één DJ bij elkaar, maar die zijn meer dan 90mb meestal, oftewel teveel om te downloaden zonder ADSL ofzoiets :confused:
Vandaar!
Maar ik ga ook wel ff kijken of ik met m'n kop op tv kom!

Thanks anyway
Ruben_Dubbink
en ik ben één van de gelukkigen die ze nu allemaal binnen heeft!:p
Nog fijn ff nagenieten van dit toffe feest!

En uiteraard zaterdag s ff kijken op tv

Greetz RubDub
tijs08
op de flyer van trance energy zelf ztaat dat de beelden worden uitgezonden op zaterdag 3 november tussen 9 en 10 bij de djzzzzz

kga zelf ook zeker kijken, ff nagenieten van dat enorm gave feest!!!

greetzz
Marco Harleman
de Sets van TE zijn nu te krijgen bij RMF en twee die van Judge Jules en Scott Bond bij DJmixes2k. Zelfs met je 56K modem krijg je die wel binnen, alleen moet je hem ff een nachtje aan laten staan. Kost wat maar dan heb je ook wat. Zo doe ik het ook met eigenlijk alle live mixxen die ik kan krijgen. Alleen betaald de baas de kosten van mijn ISDN modem gebruik heheheh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement