|
Tiesto In Finland & Estonia
|
View this Thread in Original format
| MichaelBoogerd! |
Tiesto is Coming!
I need some help!
12-03 Kalev Sporthall - Tallin, Estland
13-03 Club Colors @ Studio 51- Helsinki Finland |
|
|
| Eis |
| Ehh what kind of a help do you possibly need? :wtf: |
|
|
| Ghost Raver |
Can't find the toilet?
Ok, well it's good news then, didn't know about that yet. |
|
|
| diffas |
Hitto, jos lähtiskin Tallinaan katsomaan, instead
tungos @ Helsinki ;) |
|
|
| MekkaFIN |
| Hei, saakohan tänne tilattua lippuja netistä!? :conf: |
|
|
| Aida |
| Tungosta on Tallinnassakin luvassa, vaikka tapahtuma onkin Kalevi Spordihallissa. Itse menen Tallinnaan, kun asun täällä eestissä ja liput on halvemmat! :tongue3 |
|
|
| BetaFactory |
| Noin yleensä, kuinka paljon halvemmalla saa liput hankittua eventseihin siellä Eestin puolella? About...? |
|
|
| GRW |
| hey u guys coming to estonia? awesome, i'm going too, already got the tickets. They were like 13€ in january, 20€ in february, so a lot cheaper than in finland. |
|
|
| skip |
jahas. juhlat on juhlittu. ketä oli paikalla? itse olin ja täytyy myöntää, että tiësto oli kyllä pienoinen pettymys. viime kerralla oli huomattavasti kovempi meno. nyt tiësto soitteli aika tylsää ja vain oikeastaan paikoitellen sai kovan meiningin päälle IMO. alexin setti oli mielestäni kyllä ehkä tiëstoa parempi.
ja tiëston soittama
"push - universal nation (dj montana edit)"
oli kyllä aivan kauhean paska raiskaus alkuperäisestä! pyhäinhäväistys! hyi!
:wtf:
kaikenkaikkiaan ihan ok pippalot kuitenkin, mutta parempaa odotin. |
|
|
| diffas |
Joo en ollut.
Vaikka kuinka yrittäisin vakuutella etukäteen, että olisin
tulossa, niin silti ei nää tusinatuubadj:t jaksa kiinnostaa
sen verta, et ilmestyis paikalle. |
|
|
|
|