|
Hello all :)
|
View this Thread in Original format
| djpsi |
Hi guys.....nice to meet you all
keep me up to date on the psy trance scene in sweeden :P |
|
|
| Gaby |
Hi!
Info? well Astral Projection is coming in december... |
|
|
| mindshooter |
| Hehe why are you interested in the Swedish Psy scene? Coming here? :) |
|
|
| djpsi |
no mindshooter :( but still ive heard all the time that sweeden is the home of psy trance :p
i dunno why...who are some good psy producers/djs in sweeden? |
|
|
| x-dream |
Check out Miranda she is really good....
And Isreal is the capital of psy trance and goa.... |
|
|
| Aendy |
| Får bara en känsla av att killen driver med oss. Är det bara jag? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Får bara en känsla av att killen driver med oss. Är det bara jag? |
du är inte ensam... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Får bara en känsla av att killen driver med oss. Är det bara jag? |
Om det är nu så att han driver med oss.....Så kan vi ju driva med hnom tbx..... |
|
|
|
|