| Vman |
מה המצף??????
חזרתי מאילת חרא של טיול אבל לא משנה
עוד לא התקלחתי אפילו אבל אני חייב לכתוב כבר משהוא פה.
בערב קניתי דיסקים ב 300 שקל יש שם בקניון מבחר לא רע ואני חייב להמליץ לכם על דיסק פצצה שקניתי.
הדיסק הוא חדש חדש של
Way Out West
והוא נקרא
Intensify
דיסק גדול של טראנס פרוגרסיב וברייקביט וכל מיני סגנונות אלקטרונים.
דיסק שהוא חוויה מוסיקלית לאוזן .
הדיסק מלא סימפלורים מלהקות שונות מהעולם והוא ממש ממש איכותי.
Way Out West
ידועים כ תקליטן המדהים
Nick Warren
והיוצר
Jody Wistenoff
לא מזמן הם מיקססו את הטראק
DJ Tiesto - Suburban Train
תקנו את הדיסק ולא תתאכזבו
יותר פרטים תמצאו באתר
www.wowest.cc |
|
|