|
שאלה ...
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
יש לי שאלה שאני מקווה מישהו יוכל לעזור לי ...
אני התחלתי לשמוע טראנסים לפני איזה שנה וחצי , והטראקים הראשונים ששמעתי היו של אינפקטד ,יהל ,שיווה שידאפו ועוד כל מיני דברים חזקים שגובלים בפסיכודלי.
עכשיו , אחרי שחבר שלי (זה שנתן לי את השמות ובעצם הכניס אותי לי קטע של הטראנס) התחיל לשמוע דברים יותר מידי כבדים (כל מיני אמנים פילפינים שעושים פסיכודלי בלי קשר) ,התחלתי להוריד שירים מפורומים שונים כמו זה.
כל השירים שהורדתי אתם בטח חושבים שהם ענקים אבל אני מחפש משהו יותר עצבני ומלודי.
ברגעים אלו הטראקים שאני שומע הם
CRW-I FEEL LOVE
FOGGY - COME INTO MY DREAM
ובעצם כל שיר שמפורסם פה .
לכן
אם יש פה עוד אחד כזה ואולי יש לו טראנסים בסגנון שאני אוהב אז בבקשה שיכתוב הודעה לאייסיקיו
83784387
ואם מישהו לא הבין מילה ממה שכתבתי אז...
הטראנסים הכי טובים שיצאו אי פעם ואין אף אחד שיכול להתקרב אליהם הם
SHIVA SHIDAPU & INFECTED MUSHROOM - AREA 51
SHIVA SHIDAPU & JUAN & DOMI - SPIRITUAL HEALING
INFECTED MUSHROOM - THE SHEN
INFECTED MUSHROOM - BUST A MOVE
תודה
ביי |
|
|
| nesher |
אחי
תוריד
Incfected Mushroom - Symphonatic
זה פצצות
וגם אני חולה על
Bust A Move
ו
Spiritual Healing |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא יודע...
טראנס פסיכוגלי פחות מושך אותי עכשיו...
למרות שזה מה שהכניס אותי לטראנס...
(אייל ברקן, הדיסק הראשון...)
:D :D :D |
|
|
|
|