|
Once again - אוזניות!
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
ערב צח וערב זח, ושוב אתם בחלסטרה של סאונדווייב.
הרבה זמן לא כתבתי כאן, אז אני עושה קאמבק קטן עם שאלה שיש לי...
אני מחפש אוזניות איכותיות, ואני צריך לקנות אותן מחנות שנותנת קבלות שיהיה אפשר לשים את האוזניות תחת קטגוריית "ציוד משרדי" - כלומר חנויות או רשתות גדולות כמו אופיס דיפו וכו'... אני מכיר את כל המקומות הרגילים לקנות בהם את האוזניות שאני מחפש, אבל אני צריך את הקבלה עם ה"ציוד משרדי" הזה.
אני מחפש בעיקר את
Technics RP-DJ1210
אבל אם יש סנהייזר דגמים גבוהים - זה גם יהיה טוב.
תודה! |
|
|
| YuVaL |
Sennheiser HD-25
Enough Said!
=) |
|
|
| s0undw4v3 |
יכול להיות שלא הסברתי מה אני רוצה כמו שצריך...
אני מחפש את החנויות שיוכלו לתת לי קבלות עם "ציוד משרדי" - ולא דגמים של אוזניות :)
על דגמים של אוזניות היה כבר ט'רד עוד מתקופתי + יש לי כבר כמה דגמים ששמתי עליהם עין :wtf:
ואני אישית מעדיף את הטכניקס על הסנהייזר
HD-25
:p |
|
|
| arik |
שמע יש לי את הטכניקס באוזניות שאתה רוצה
מעולות
באמת
שומעים את הבאס ברמה גבוהה
אבל...
אולי תרצה לבדוק שוב
כי יצא לטכניקס אוזניות מיקצועיות ל דייג'יי חדשות
תבדוק באתר שלהם
הן נראות ממש טוב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב בתור אחד שהיה לו גם את הטכניקס...ועכשיו יש לי את
Sennheiser HD 280 pro silver
אני חייב להגיד שהסינהייזר לפחות הדגם שיש לי לוקח את הטכניקס, גם מבחינת העמידות שזה אוזניות סוסות וכבר יצא לי להפיל אותן כמה פעמים ובנתיים הכל שלם. לעומת הטכניקס שנדפקו לי אחרי שנתיים אחרי נפילה...
האייכות סאונד יותר טובה אצל הסינהיזר ואני מרגיש את זה במיוחד כי אני בקטע של ההפקה וכשאני מנסה לשים דגש על הפרטים הקטנים והכל ואני רוצה שהסאונד יצא כמה שיותר נקי ואמיתי אז בסנהייזר הוא באמת יוצא הכי נקי שיש...שומעים את כל המיקס והאייכות בת זונה.
חוץ מזה הסנהייזר גם יושב יותר טוב על האוזן, עד כדי כך טוב שהסאונד מבחוץ לא מפריע לך בכלום...
ובקשר להשגה בארץ אין לי מושג, בשני הפעמים האוזניות שלי לא נקנו בארץ. |
|
|
| s0undw4v3 |
| quote: | Originally posted by arik
שמע יש לי את הטכניקס באוזניות שאתה רוצה
מעולות
באמת
שומעים את הבאס ברמה גבוהה
אבל...
אולי תרצה לבדוק שוב
כי יצא לטכניקס אוזניות מיקצועיות ל דייג'יי חדשות
תבדוק באתר שלהם
הן נראות ממש טוב |
ראיתי את החדשות
RP-DH1200
נראות משופרות...
אבל אין עדיין בארץ ויקח לדעתי עוד איזה שנה-שנתיים עד שמישהו יחליט להביא.
אני צריך את האוזניות בשביל לשמוע מוזיקה לרוב.
אלא אם כן יחזור לי הבאג במוח ואני אמשיך לעבוד עם ריזן :) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב בתור אחד שהיה לו גם את הטכניקס...ועכשיו יש לי את
Sennheiser HD 280 pro silver
אני חייב להגיד שהסינהייזר לפחות הדגם שיש לי לוקח את הטכניקס, גם מבחינת העמידות שזה אוזניות סוסות וכבר יצא לי להפיל אותן כמה פעמים ובנתיים הכל שלם. לעומת הטכניקס שנדפקו לי אחרי שנתיים אחרי נפילה...
האייכות סאונד יותר טובה אצל הסינהיזר ואני מרגיש את זה במיוחד כי אני בקטע של ההפקה וכשאני מנסה לשים דגש על הפרטים הקטנים והכל ואני רוצה שהסאונד יצא כמה שיותר נקי ואמיתי אז בסנהייזר הוא באמת יוצא הכי נקי שיש...שומעים את כל המיקס והאייכות בת זונה.
חוץ מזה הסנהייזר גם יושב יותר טוב על האוזן, עד כדי כך טוב שהסאונד מבחוץ לא מפריע לך בכלום...
ובקשר להשגה בארץ אין לי מושג, בשני הפעמים האוזניות שלי לא נקנו בארץ. |
אז אני מבין שאת כל הדברים הטובים אי אפשר להשיג בארץ...
ובכלל איפה מומלץ לקנות אוזניות(מי משכיר מקומות טובים באזור חיפה,זה יהיה טוב)
גם אני רוצה לקנות עכישו אוזניות מקצועיות בעיקר בשביל פשוט לחבר למחשב ולשמוע מוסיקה,במקום לקנות מערכת גדולה של רמקולים שגם ככה אין לי מקום בחדר בשבילה
אז הבנתי שהדגם הזה של סנהייזר מאד טוב.השאלה איפה קונים אותו |
|
|
| s0undw4v3 |
בחיפה יש את EQS במפרץ... קצת אחרי חוצות המפרץ.
www.eqs.co.il
אם האתר עדיין עובד |
|
|
| Huge-A |
נכון לעכשיו אוזניות טובות זה מה שצח קיבל חינם מיוהן
יאללה מכות יאללה..
:stongue: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Huge-A
נכון לעכשיו אוזניות טובות זה מה שצח קיבל חינם מיוהן
יאללה מכות יאללה..
:stongue: |
אל דאגה ידידי
כל מי שמקנא בצח
לא צריך בכלל לדאוג
כי מה שצח תפס במסיבה לא עובד נכון לעכשיו:)
חחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by arik
אל דאגה ידידי
כל מי שמקנא בצח
לא צריך בכלל לדאוג
כי מה שצח תפס במסיבה לא עובד נכון לעכשיו:)
חחח |
עידכון
עובדות כמו סוסות :)
עכשיו החזרתי אותם מהטכנאי
כולה השתחרר שם איזה חוט |
|
|
|
|