return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 
[26-2-2005] Everbody in 't Paard te Den haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
Phortje
quote:
Originally posted by Matthijs
Ben er ook bij vanavond, net even kaartjes gehaald! :)

Foto? :o
Ik heb een geel/bruine longsleeve aan iig
En via deze link kan je wat foto's vinden :p
Yarnie
ik ga ook :p
Matthijs
quote:
Originally posted by Phortje
Foto? :o

Al eens gekeken in de 'update-foto-van-jezelf-thread'? :o :p
HIER DUS

En anders ook op
PARTYFLOCK
Phortje
Yarnie heb ik nog wel gezien&gesproken maar voor de rest eigenlijk geen TA'ers :o
Was een goed feestje! Mooie locatie, goede sfeer, goed geluid en goede muziek! Sander begon wel wat funky, een beetje te voor mij, maar na een tijdje ging dan toch de turbo aan en kwam de snellere progressive aan bod. Nog gehoord: Rachell Starr - Till There Was You (G&D 12sep program mix), Sander Kleinenberg - Fruit (een of andere vage maar wel heel gede remix :o), Nikola Gala - Swing 2 Harmony, DJ Remy - Nasty Ho en nog wel wat bekende platen waarvan ik zo niet op de titels kwam :p
Partyhardy!
Ja toffe avond! :) Eerst stukje Sander gehoord, klonk lekker. Toen meteen om 2uur naar de Stanton Warriors en wat een set weer! gas erop! dikke breaks! zo hoort het! :tongue3

Heel toffe sfeer hing er, leuk publiek, wel behoorlijk druk, té druk vooraan vond ik :(

Heb Sander nog Clearing The Mind horen draaien en idd de G&D remix van Nikola Gala :tongue3

Het Paard is gewoon echt een super locatie, hier mogen nog veel progressive feestjes gehouden worden! :cool:

Verder Opti weer eens gezien :) en natuurlijk Yarnie! :cool: Sido niet meer gezien raar genoeg :(

Ik geef deze avond een 8! :toocool:
emma
lekker gezellig feestje !
Paard is idd relaxte club voor prog-feestjes.

pix => http://www.emmaspartypictures.com/P...body/index.html
Partyhardy!
Toffe pics Emma!
Ben Matthijs trouwens ook nog tegen gekomen :) altijd gezellig! :cool:
Opti
Was weer leuk om Onno, Dave, Tijs en Yarnie te zien:) Moest alleen helaas eerder weg omdat mijn gezelschap ziek was/werd:( Had alleen Lex een sms gestuurd waar ie was, kreeg ik de volgende dag een sms dat ie afwezig was:D
SnuggLe
:haha:
New Wave
:stongue:

Bouma-Bros
Top avondje! Sfeer was echt super! Vond vooral de eerste paar uur van Sander K. en het laatste anderhalf uur heel erg goed. Middenstuk wat minder helaas.... Kleine zaal niet geweest, vandaar dat ik Onno kennelijk ben misgelopen. ;)

Paar tracks die ik gehoord heb:

Max Graham - Does She Know Yet
Matthew Dekay Vs. Proluctors - Bad
Golden Earring - When The Lady Smiles :D

Sido
Matthijs
Was zeker weer een lekker en gezellig avondje!! :) Echte springmomenten waren toch wel Brainbug - Nightmare en Swing 2 Harmony :crazy: Foto's zien er weer goed uit Emma!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement