| YuVaL |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נו ברור שזה טיעסטו המגניב שמנגן היום מוזיקת דאנס ולהיטים במקום טראנס כמו בעבר.
:whip:
ואם כבר פתחו פה טופיק כלכך אדיוטי אז אני אצתרף:
יאאא קבלתי את ה
"Custom User Text:"
שלי =)
" *** Red-Bull Addict *** "
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
lame dude... lame :rolleyes:
סתם...:D
עזבו את זה שהוא נראה בן 17
תסתכלו עליו הוא נראה כמו איזה שד!!.. או כמו איזה אחד שחזר מהמוות
DAWN OF THE DEAD!!! :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :eyes: :eyes: |
|
|