return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Uhm... WTF?
View this Thread in Original format
YuVaL


:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Star
נראה כמו טיאסטו
אבל משום מה יותר מידי רזה אז חשבתי לעצמי אולי זה הוא שהיה צעיר אבל אז הסתכלתי על החולצה ורשום
2004 אז בטוח שזה לא הוא
אז גם אני שואל
WTF
skelz
זה בהחלט מלך המועדונים והמסיבות של 2004..
אבל ואללה הוא נראה טיפה שחיף :\
YuVaL
זה מהמסיבה של
Heiniken Thirst
בגני התערוכה השנה שטיסטו בא...
Star
הייתי שם ומשום מה הוא היה נראה יותר מלא
טוב יש פה משהו מוזר חחחחחחחח
ReAz
איזה סטלן... אח שלי זה שאתה חושב שהוא היה יותר מלא אתה בכלל היית שיכור מה אתה זוכר משם?!?!

:tongue2
Star
חחחחחחחח לא אחי איזה שיכור חחח הלוואי
אבל שים לב שטיאסטו תמיד מלא
טוב נו אולי אותו זמן הוא עשה קיצור קיבה חחחחח

סתכל עליו הוא נראה כמו בן 17 חחחחחחחחח
THE_BLUE_DRAGON
נו ברור שזה טיעסטו המגניב שמנגן היום מוזיקת דאנס ולהיטים במקום טראנס כמו בעבר.
:whip:

ואם כבר פתחו פה טופיק כלכך אדיוטי אז אני אצתרף:

יאאא קבלתי את ה
"Custom User Text:"

שלי =)

" *** Red-Bull Addict *** "

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
YuVaL
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נו ברור שזה טיעסטו המגניב שמנגן היום מוזיקת דאנס ולהיטים במקום טראנס כמו בעבר.
:whip:

ואם כבר פתחו פה טופיק כלכך אדיוטי אז אני אצתרף:

יאאא קבלתי את ה
"Custom User Text:"

שלי =)

" *** Red-Bull Addict *** "

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


lame dude... lame :rolleyes:

סתם...:D
עזבו את זה שהוא נראה בן 17
תסתכלו עליו הוא נראה כמו איזה שד!!.. או כמו איזה אחד שחזר מהמוות
DAWN OF THE DEAD!!! :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :eyes: :eyes:
Sniper
quote:
Originally posted by YuVaL
תסתכלו עליו הוא נראה כמו איזה שד!!.. או כמו איזה אחד שחזר מהמוות
DAWN OF THE DEAD!!! :nervous: :nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :eyes: :eyes:


ת'אחלס הוא מוזר רצח שם.. יש לו גם משהו מוזר בפנים
ושיער קצת יותר ארוך או שזה בגלל שהמצלמה זז באמצע הצילום..

arik
חחחחח
באמת מוזר
גם לא מתאים לו להיות שחיף:)
Glenn-Holmes
הוא נראה כמו אחד שיותר מוזיקה ממש על הפנים לאחרונה
וגם הסבטים שלו לא בדיוק מעניינים
רגע זה באמת הוא!!


חחח....
מצטער הייתי חייב

תוסיפו את זה לטרד בדיחות שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement