return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Fred Baker weet hoe het moet! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Estuera

België heeft weer trance nodig :cool:

België heeft weer échte trance nodig ;)

Niet dat zinloos gebeuk van een YDR, Cor Fijneman, Ton TB en consoorten (wat in België blijkbaar synoniem begint te worden voor "trance"), die platte overhypte commerciële brol (Traffic, Adagio) of de zoveelste retro-party met wééral dezelfde nummers "omdat er niks boven de tijd van toen gaat" :rolleyes:

*walgt van een clubscene waar goeie DJ's met goeie concepten ontslagen of afgevoerd worden om vervangen te worden door platte commerciële of R&B concepten of het zoveelste wannabe-groovekot*
Estuera
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
België heeft weer échte trance nodig ;)

Niet dat zinloos gebeuk van een YDR, Cor Fijneman, Ton TB en consoorten (wat in België blijkbaar synoniem begint te worden voor "trance"), die platte overhypte commerciële brol (Traffic, Adagio) of de zoveelste retro-party met wééral dezelfde nummers "omdat er niks boven de tijd van toen gaat" :rolleyes:

Daar geef ik je groot gelijk hoor. Ik had idd échte trance moete zetten ;) ( alhoewel het begrip 'trance' natuurlijk vrij ruim kan geinterpreteerd worden. Voor mij persoonlijk gaat dat van melodische progressive house tot techno met trance elementjes en alles daartussen in)
Jasperovitsj
Trouwens, er zouden hier in België is dringend contacten gelegd moeten worden met de UK!!! :whip:
Het stikt daar van de steengoeie trance-DJ's:

Scott Bond
Matt Hardwick
Ben Lost
Lange
Matt Darey
The Thrillseekers
Jon O'Bir
Gareth Emery
Above & Beyond
Pulser
...

Maar Matt Darey stond hier vorige maand ocharme voor de eerste keer in zijn lange carrière in een Belgische club. :rolleyes:

Ik wil nu niet zeggen dat we onze Belgische DJ's moeten verwaarlozen of achterstellen, maar de UK DJ's zijn tenminste een alternatief voor de eeuwige Cor Fijneman, Armin, Marco V en Illusion-residents. We krijgen hier altijd dezelfde sound te horen, die kerels zouden ook eens een frisse wind kunnen laten waaien en ons Belgenlandje is met wat andere soorten trance laten kennismaken!
Kijk naar Godskitchen of Gatecrasher, daar gaan iedere keer tienduizenden clubbers uit de bol. Heeft er dan echt geen enkele Belgische organisator het verstand en de ballen om die kerels naar hier te halen en te proberen het succes hier over te doen? :whip:

Maar ja, het is en blijft België...
M.I.K.E. wordt in de UK met open armen ontvangen, maar hier wordt hij na een half uur gewoon achter de DJ-booth weggejaagd door de eigenaars omdat hij niet commercieel genoeg draait. :rolleyes:
Phortastic
volledig akkoord met die laatste paar posts hier... tis idd echt jammer zoals het nu is. en het zal vrees ik ni zo evident zijn om daar ff veranderingen in te brengen nu het uitgaanspubliek al zo volgepompt is met cheese en commerciele brolmuziek. Nuja ik ga ook naar reflex bijna elke week en daar is de muziek ook niet je dat maar ik ga omdat ik op stap wil int weekend en voor sociale contacten te onderhouden enzo. maar voor de muziek doe ik het ook niet hoor...
djcresto
quote:
Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk dat het volledige BETA-front daar achter zou staan! :)
Dan moeten we het tenminste niet altijd in Nederland gaan zoeken wanneer we goeie trance willen horen...

Of de Belgische clubscene er zal achter staan, dat blijft nog maar de vraag :(

+1
djcresto
oja als line up:

fractal structure
estuera
airwave
mike
fred baker

zou wel nice zijn ;)
Lolo
ja waarom niet?

Ik ben aan't checken voor zelf parties te organiseren, maar ik moet toegeven dat geld even ontbreekt. Zeker voor hetgeen dak wil doen, internationale guests enz...

Maar ik weet helemaal wie en waar, het is alleen een kwestie van geld!!!

Hopelijk komt er iets al in october/november!!!

L.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
oja als line up:

fractal structure
estuera
airwave
mike
fred baker

zou wel nice zijn ;)

+ DJ Fire

Mensen die op Second Sun waren zullen wel weten waarom :eyespop: :crazy:
Lolo
dj fire, uiteraard!!

L.
Pumaz
quote:
+ DJ Fire

Zelfs ik vond het toen goed :D

TOR
quote:
+ DJ Fire

amai ja, die draaide supervet toen :eyespop:

en een Intuition-feest voor België... klinkt heerlijk. jullie laatste feest in Nederland was volledig mijn ding qua line-up.. en ik denk van nog veel andere mensen hier ook.
probleem is idd wat Jasper zegt.. probeer maar eens een nieuw concept te lanceren in België. niet evident!
maar... in Antwerpen moet dat misschien wel te doen zijn, denk ik. dan kun je nog rekenen op een hoop Nederlanders van net over de grens.
Xilver
quote:
Maar Matt Darey stond hier vorige maand ocharme voor de eerste keer in zijn lange carrière in een Belgische club. :rolleyes:

Sjah, ik was erbij in Illusion, en hij stond ocharme te draaien voor 10 man. De rest stond stil langs de kant. Ron Van Der Beuken daarna draaide iets harder, en er stond wat meer volk te dansen, maar ook niet vet veel. Daarna nam een of andere Illusion-kakdj het over, legde een platte boenkplaat op, en tvolk ging uit z'n dak :rolleyes:

Ik word er ook ziek van, da eeuwige platte jumpgedoe dat ze dan trance durven noemen, for Gods sakes.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement