return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סילבסטר
View this Thread in Original format
ronsh
אוקי אז ככה...
השנה האזרחית 2004 עומדת להיגמר...וביום שישי נחגוג את המעבר לשנה האזרחית החדשה...

רציתי סתם לשמוע ממכם איפה אתם הולכים לבלות..

אני אישית הולך להיות במסיבה באומן 17 חיפה...
מביאים את דיג'יי אסטריד מהולנד...
אולי סוף סוף יצא לי להיות במסיבת קלאב - טראנס איכותית סוף סוף

אז שנה טובה לכולם...:D :D :D
KrazyDJs
בינתיים כלום לצערי..
כנראה סתם נתנחל אצל מישהו בבית
-CosmicFire-
Reaz
חבר שלי רצה ללכת איתי לאומן
אבל חפיף...

אני פה בעיר עם ידידה שלי
ReAz
cosmic fire
חבר שלי רוצה לדפוק אותי ולא לבוא איתי למסיבה בשביל לצאת עם איזו אחת...
אני כנראה בגני התערוכה... אחי המסיבה באומן לאיזה גילאים? ובאיזה אומן? חיפה או ירושלים?
cluBBer
אני כנראה במסיבה ב
DOME

יש שם את
SYMPHONY OF LOVE
כניסה 150 שח כולל שמפניה וכל מני פינוקים

יהיו שם בעיקר רוסים
Shahar
עם החברה בפאב אחר כך מסיבה עם החברים ואז בשכונה רואים את כולם
זה מנהג שלנו כל שנה
taltul
יום חמישי - ווקס עם טוכנר וצ'יופי
יום שישי [לפני חצות] - יש מצב אקפוץ ל"אננה" עם די ג'י רולו התותח :)
יום שישי - "סלבסטר סאונה" עם גיי גרבר וטניה ג'י
יום שבת - יש מצב גדול לאפטר של אפאפא בטי אל וי או בספיישל עם ים של די ג'ים תותחים - אם כבר אני אעדיף את אפאפאפ...הפקה מושקעת ביותר

:) תהנו חבר'ה... שיהיה לנו סוף שבוע עמוס!!! במסיבות
Glenn-Holmes
יום חמישי בעבודה
יום שישי לא יוצא בחיים מהבית בסילבסטר השתגעתם??
ים כסף וצפוף רצח בכל חור
יום שבת הולך ליחשון מוקדם כי יש עבודה יום ראשון

אני נשמע חציל?

אם כן אז אני יפצה על זה שבוע הבא כנראה...
המשך יבוא
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יום חמישי בעבודה
יום שישי לא יוצא בחיים מהבית בסילבסטר השתגעתם??
ים כסף וצפוף רצח בכל חור
יום שבת הולך ליחשון מוקדם כי יש עבודה יום ראשון

אני נשמע חציל?

אם כן אז אני יפצה על זה שבוע הבא כנראה...
המשך יבוא

אכן חציל :)

אבל נחכה לפיצוי בשבוע הבא :)
SMoKeR
פשששש אסטריד...תותחית זאתי, אני נזכר שעוד הייתי בטי אל וי לפני שנתיים בהפקה של נוער והביאו אותה. היתה מסיבה בת זונהה והיא ידעה להקפיץ את הקהל. ובקשר לשאלה שלך הייתי מאוד רוצה לחגוג את המעבר לשנה החדשה אבל לצערי הרב אני צריך ללמוד לפאקינג מועדי ב' של מבחנים שהברזתי :whip:
אז כל מה שאוכל לעשות זה לספור עשר לאחור עם הספרים ביד:(

princess cc
אנחנו עוד לא החלטנו...
מצד אחד...
אין מסיבות טובות בסופ"ש שממש בא לי ללכת...
ובטח יהיה צפוף כמו שיגאל אומר...
מצד שני... סמעק לא יצאנו כבר שבועיים!
אני מרגישה כמו זקנה בת 100...
קיצר... בעיה....

quote:
יום חמישי - ווקס עם טוכנר וצ'ופי

נשמע הכי אטרקטיבי... מצד שני....
טוכנר לא בא לי טוב כשהוא בווקס... פעם שעברה איכזב
למרות שבטיאלוי ובקו הוא היה סבבה...
קיצר... בעיה...

והאפשרות האחרונה זה כנראה לצאת בחמישי לזמיר
לבדוק ת'ליין החדש...
אבל מי יודע? הכל עוד פתוח... נראה כבר
anyway
אחרי ששיתפתי אותם בהתלבטויות שלי
הרשו לי לאחל לכולנו שנה הכי טובה שאפשר לבקש
:) 2005 פיייייייייייייייי
איזה יופי!
קבלו:
אני אהיה שנה בפורום, שנה במרכז,שנה מאז שהכרתי את אורן ואלי
תשאר לי עוד שנה אחת ללימודים,
ימלאו לי 28 סמעק, אנחנו נחגוג 6 שנות נישואין
...ו... ו.. ו...
תהיה לי אחלה שנה! i can feel it!
טוף סורי על ההשתלטות... זו השעה...
לילה טוב נסיכים

:) :)
sabi10
אני הולך לראות את קטורזה וילדים סורגים לאלוהים בחיפה עם הבחורה:cool:
מקווה שיהיה טוב :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement