return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה ב- fruity loops
View this Thread in Original format
ReAz
יש לי שאלה קטנה ואין לי כח לכתוב אותה בפורום אחר בשפה האנגלית... מאמץ גדול מידי.

איך אני מוסיף שיר כדי שאני אוכל לעבוד עליו? לעשות לו רמיקס?
Flotser
מה הכוונה שיר?

קובץ
mp3?

אין כזה דבר להמשיך לעבוד עליו....

מקסמיום שאתה יכול לעשות זה לפתוח ערוץ של
Sampler
ולפתוח איתו קובץ
audio
(נראה לי תצטרך גם להעביר את לקובץ
.wav
אבל זה ממש לא בעיה)

ואז להוסיף עוד כל מיני שכבות של טופים מעל הכל....

אבל ממש לא ככה עושים רמיקסים...
....

כשאתה עושה רמיקס אתה בעצם צריך לעשות הכל מחדש
----------------------

ויכול להיות שסתם לא הבנתי אותך...
ואם אתה רוצה לעשות רמיקס לקובץ מסוג
.flp

אז אתה פשוט עושה
File->Open
:p
ReAz
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס?
taltul
quote:
Originally posted by ReAz
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס?

1.dl soundforge
2.dl cool edit pro
3.dl razor lame
4.mp3 -> wav in razor lame
5.edit in sounforge
6.edit in cool edit pro
7.mix in track -> fruity
8.mastering > fruity + cool edit + sounforge
9.wav > mp3
10.סתם יצא לך סאמפל שהכנסת לטראק שעשית [אם בכלל] כי ככה לא עושים רמיקס...

תהנה :)
ReAz
what the
אח שלי לא הבנתי מילה... קיצקץ איך אני עושה רמיקס למשהו? אני לא יכול בפרוטי?
taltul
quote:
Originally posted by ReAz
what the
אח שלי לא הבנתי מילה... קיצקץ איך אני עושה רמיקס למשהו? אני לא יכול בפרוטי?

dl = download

edit = do what u need to

תוסיף לזה גם הרבה ידע והבנה בכל התוכנות שהזכרתי אחרי חודש אם לא יותר של למידה יומיומית!!!
Flotser
quote:
Originally posted by ReAz
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס?


אתה לא יכול לערוך
קובץ
mp3

כאילו אתה יכול לשים עליו כל מיני אפקטים, ולשנות לו את המהירות וכאלה,
אבל לשנות את המבנה של השיר אתה בחיים לא יכול ככה.

רמיקס בדרך כלל,
לוקחים רעיונות מהשיר המקורי ויוצרים הכל מאפס.

ואם לא מאפס, אז אם תמצא למשל קובץ
midi
ששמה יש את התוים,
ואולי תמצא גם סמפלים של כל מיני סאונדים מהשיר,

אבל עדיין אתה צריך להרכיב הכל מהתחלה - מאפס.

גם אם תעביר אותו ל
wav
השיר כבר לא מחולק לשכבות כמו בפרוטי, זה פשוט
audio

כמו שלמשל תחשוב שלושה אנשים ישירו ביחד במיקרופון,
איך תוכנה יכולה לזהות איזה צלילים שייכים לאיזה בן אדם,
??
אותו דבר עם טראק שיש בו מלא שכבות

בקובץ
wav
הכל כבר מעורבב ביחד. אי אפשר לבוא ולשנות סדר ולערוך וכאלה.
Glenn-Holmes
רק אל תשכח את האמן שיצר את הקטע
אין לך שום זכות להשמיע תקטע שתיצור לבסוף לפני שהאומן יודע שעשית את זה
אלא אם כן אין בך טיפת מצפון והנשמה שלך אינה נשמה של יוצר מוזיקה אלא נשמה של אחד שדופק וזורק
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רק אל תשכח את האמן שיצר את הקטע
אין לך שום זכות להשמיע תקטע שתיצור לבסוף לפני שהאומן יודע שעשית את זה
אלא אם כן אין בך טיפת מצפון והנשמה שלך אינה נשמה של יוצר מוזיקה אלא נשמה של אחד שדופק וזורק


יאללה חאלס כבר
:p

יש לך זכות להשמיע תקטע כמה שבא לך,
אין לך זכות לעשות עליו כסף
ReAz
הבנתי תודה
עכשיו עוד שאלה איך אני יכול להוסיף אפקטים לאותו קטע ב-
mp3?
איך אני גם מוסיף אותו לפרוטי?

arik
quote:
Originally posted by taltul
1.dl soundforge
2.dl cool edit pro
3.dl razor lame
4.mp3 -> wav in razor lame
5.edit in sounforge
6.edit in cool edit pro
7.mix in track -> fruity
8.mastering > fruity + cool edit + sounforge
9.wav > mp3
10.סתם יצא לך סאמפל שהכנסת לטראק שעשית [אם בכלל] כי ככה לא עושים רמיקס...

תהנה :)

כן רק שאז הצליל ישמע כל כך גרוע@@@#@$

הכי טוב תוריד מידי!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
יאללה חאלס כבר
:p

יש לך זכות להשמיע תקטע כמה שבא לך,
אין לך זכות לעשות עליו כסף


אם נכנסים לזה אין לו זכות אפילו לגעת במידי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement