|
שאלה ב- fruity loops
|
View this Thread in Original format
| ReAz |
יש לי שאלה קטנה ואין לי כח לכתוב אותה בפורום אחר בשפה האנגלית... מאמץ גדול מידי.
איך אני מוסיף שיר כדי שאני אוכל לעבוד עליו? לעשות לו רמיקס? |
|
|
| Flotser |
מה הכוונה שיר?
קובץ
mp3?
אין כזה דבר להמשיך לעבוד עליו....
מקסמיום שאתה יכול לעשות זה לפתוח ערוץ של
Sampler
ולפתוח איתו קובץ
audio
(נראה לי תצטרך גם להעביר את לקובץ
.wav
אבל זה ממש לא בעיה)
ואז להוסיף עוד כל מיני שכבות של טופים מעל הכל....
אבל ממש לא ככה עושים רמיקסים...
....
כשאתה עושה רמיקס אתה בעצם צריך לעשות הכל מחדש
----------------------
ויכול להיות שסתם לא הבנתי אותך...
ואם אתה רוצה לעשות רמיקס לקובץ מסוג
.flp
אז אתה פשוט עושה
File->Open
:p |
|
|
| ReAz |
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ReAz
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס? |
1.dl soundforge
2.dl cool edit pro
3.dl razor lame
4.mp3 -> wav in razor lame
5.edit in sounforge
6.edit in cool edit pro
7.mix in track -> fruity
8.mastering > fruity + cool edit + sounforge
9.wav > mp3
10.סתם יצא לך סאמפל שהכנסת לטראק שעשית [אם בכלל] כי ככה לא עושים רמיקס...
תהנה :) |
|
|
| ReAz |
what the
אח שלי לא הבנתי מילה... קיצקץ איך אני עושה רמיקס למשהו? אני לא יכול בפרוטי? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ReAz
what the
אח שלי לא הבנתי מילה... קיצקץ איך אני עושה רמיקס למשהו? אני לא יכול בפרוטי? |
dl = download
edit = do what u need to
תוסיף לזה גם הרבה ידע והבנה בכל התוכנות שהזכרתי אחרי חודש אם לא יותר של למידה יומיומית!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ReAz
הבנת אותי... למה אי אפשר לקחת קובץ
mp3
ולערוך אותו? אפשר לערוך אותו אם אני יעביר אותו ל-
wav?
אם כן תן לי קצת הסברים עם מה ואיך אני יכול לערוך שיר ואיך עושים רמיקס? |
אתה לא יכול לערוך
קובץ
mp3
כאילו אתה יכול לשים עליו כל מיני אפקטים, ולשנות לו את המהירות וכאלה,
אבל לשנות את המבנה של השיר אתה בחיים לא יכול ככה.
רמיקס בדרך כלל,
לוקחים רעיונות מהשיר המקורי ויוצרים הכל מאפס.
ואם לא מאפס, אז אם תמצא למשל קובץ
midi
ששמה יש את התוים,
ואולי תמצא גם סמפלים של כל מיני סאונדים מהשיר,
אבל עדיין אתה צריך להרכיב הכל מהתחלה - מאפס.
גם אם תעביר אותו ל
wav
השיר כבר לא מחולק לשכבות כמו בפרוטי, זה פשוט
audio
כמו שלמשל תחשוב שלושה אנשים ישירו ביחד במיקרופון,
איך תוכנה יכולה לזהות איזה צלילים שייכים לאיזה בן אדם,
??
אותו דבר עם טראק שיש בו מלא שכבות
בקובץ
wav
הכל כבר מעורבב ביחד. אי אפשר לבוא ולשנות סדר ולערוך וכאלה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
רק אל תשכח את האמן שיצר את הקטע
אין לך שום זכות להשמיע תקטע שתיצור לבסוף לפני שהאומן יודע שעשית את זה
אלא אם כן אין בך טיפת מצפון והנשמה שלך אינה נשמה של יוצר מוזיקה אלא נשמה של אחד שדופק וזורק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רק אל תשכח את האמן שיצר את הקטע
אין לך שום זכות להשמיע תקטע שתיצור לבסוף לפני שהאומן יודע שעשית את זה
אלא אם כן אין בך טיפת מצפון והנשמה שלך אינה נשמה של יוצר מוזיקה אלא נשמה של אחד שדופק וזורק |
יאללה חאלס כבר
:p
יש לך זכות להשמיע תקטע כמה שבא לך,
אין לך זכות לעשות עליו כסף |
|
|
| ReAz |
הבנתי תודה
עכשיו עוד שאלה איך אני יכול להוסיף אפקטים לאותו קטע ב-
mp3?
איך אני גם מוסיף אותו לפרוטי? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by taltul
1.dl soundforge
2.dl cool edit pro
3.dl razor lame
4.mp3 -> wav in razor lame
5.edit in sounforge
6.edit in cool edit pro
7.mix in track -> fruity
8.mastering > fruity + cool edit + sounforge
9.wav > mp3
10.סתם יצא לך סאמפל שהכנסת לטראק שעשית [אם בכלל] כי ככה לא עושים רמיקס...
תהנה :) |
כן רק שאז הצליל ישמע כל כך גרוע@@@#@$
הכי טוב תוריד מידי!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
יאללה חאלס כבר
:p
יש לך זכות להשמיע תקטע כמה שבא לך,
אין לך זכות לעשות עליו כסף |
אם נכנסים לזה אין לו זכות אפילו לגעת במידי... |
|
|
|
|