return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wat is Snuggle??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
mwjha van mij mag hij dicht. Snuggle is nu wel genoeg de lul geweest de laatste paar maanden. Effe is leuk.
jp
Snuggle krijgt al te veel eer de laatste tijd ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Als het remy vs bram is zoek er dan niet te veel achter poppedopje:)

He Remy is geen vriend ja? :) Maar ik weet wie het zegt, dus dat maakt helemaal niet uit :) Remy is en blijft mijn held

quote:
Posted by Siesta

snuggle is een smerige STINKhomo

Eh...die optie stond er niet tussen.
You are the weakest link, bye!

Ach ja jongens, ik ben het gewend de laatste tijd om het pispaaltje te zijn hier. Sommige mensen kunnen niet tegen kritiek of een andere mening, of tegen discussie of iemand die meningen van anderen wil polsen. Its a dirty job, but someone's got to do it.
Het kan me echt mijn reet roesten... een deel althans. Een deel trek ik me zeker wel aan, maar alleen van de msen waar ik het niet van verwacht had. Een deel kan me hier gestolen worden. Alle mensen waarmee ik normaal leuk kan feesten zijn belangrijk, de rest i dont care about. Het gaat niet om dit internet, het gaat mij om de muziek en de feesten.
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ja jongens, ik ben het gewend de laatste tijd om het pispaaltje te zijn hier. Sommige mensen kunnen niet tegen kritiek of een andere mening, of tegen discussie of iemand die meningen van anderen wil polsen. Its a dirty job, but someone's got to do it.
Het kan me echt mijn reet roesten... een deel althans. Een deel trek ik me zeker wel aan, maar alleen van de msen waar ik het niet van verwacht had. Een deel kan me hier gestolen worden. Alle mensen waarmee ik normaal leuk kan feesten zijn belangrijk, de rest i dont care about. Het gaat niet om dit internet, het gaat mij om de muziek en de feesten.

Wijze woorden Bram:toothless
SnuggLe
Oh en wilde er nog 1 ding aan toevoegen:

Mensen die meningen vormen over anderen aan de hand van dingen op internet zijn :rolleyes: :o

En nu het nieuwe jaar in!
DJ_Siesta
sorry snuggle je bent de liefste en knapste TA van heeeel TA :p

relax ouwe ;)
emre
Hij schijnt ook de grootste leuter te hebben ... althans dat zegt ie zelf :gsmile:
TimeportE
zal ik dan ook maar eens uit mijn filmthread komen en het daglicht weer eens een blik van me schone gelaat schenken?! bram is naast prutser eerste klas natuurlijk ook gewoon een popidool en daarom krijg je natuurlijk snel kritiek omdat jij het boegbeeld bent, iedereen kijkt naar jou op! tjah het is niet makkelijk groter te zijn dan je werkelijk bent want leven wij niet allemaal te hoog voor ons doen.. is het niet eens tijd dat je niet meer daarboven leeft maar meer daarbeneden.. het simpele leven is namelijk ook best aantrekkelijk zo af en toe!
Three 'O Three
quote:
Originally posted by emre
Hij schijnt ook de grootste leuter te hebben ... althans dat zegt ie zelf :gsmile:

:stongue:

Of moet ie dat t-shirt van Anke dragen? :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Three 'O Three

Duidelijke zaak!

SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
zal ik dan ook maar eens uit mijn filmthread komen en het daglicht weer eens een blik van me schone gelaat schenken?! bram is naast prutser eerste klas natuurlijk ook gewoon een popidool en daarom krijg je natuurlijk snel kritiek omdat jij het boegbeeld bent, iedereen kijkt naar jou op! tjah het is niet makkelijk groter te zijn dan je werkelijk bent want leven wij niet allemaal te hoog voor ons doen.. is het niet eens tijd dat je niet meer daarboven leeft maar meer daarbeneden.. het simpele leven is namelijk ook best aantrekkelijk zo af en toe!

(k) voor Lucas ;) :p

quote:
Originally posted by Three 'O Three

Nee, want Anke knows the real deal, dus die hoef ik niet meer te overtuigen. Nooit gezien dat Anke's linkerneusgat een stuk groter is dan de rechter? :p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by emre

tja hoegaat dat gezegde ook alweer??? lange leuters vange veel wind :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement