return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Sylvester [email protected]
View this Thread in Original format
taltul
טוב מי שאכפת לו ומי שאוהב האוס / טכנו / אלקטרו מוזמן לבוא...
אירוע (3 רחבות במבנה תעשייתי בתל אביב) שפותחים איתו את השנה החדשה - עם 14 דיג'ים ישראלים ואורח מברלין.כל רחבה תעסוק בסיגנון מוסיקה שונה

BLUE ROOM

האוס/מינימל טכנו וטק-האוס

פותחים את השנה עם צלילי המלכה טניה ג'י
אחריה
סוזנה מפאקוטק
רעי אל בז מאם1
אנה מפאקוטק
גאי גרבר בהופעה חיה!י
ניב הדס


RED ROOM

טכנו-טכנו

יריב ברנשטיין
יפתח גלעדי מאם1
MICHA STAHL
אורחנו מברלין-הרזידנט הנוכחי של המועדונים המובילים והוותיקים בארופה
TRESOR / SO36
מיכה ילווה את ג'ף מילס בטור הבא שלו בארופה
ואצלנו יתן סט של 4 שעות

בשעות הבוקר המאוחרות הפתעה למתמידים!!!י


PINK ROOM

אלקטרו,ברייק ביט וגטו טק

אריק שוורץ
2B
מישל לה היסטריק
רייזל-דיג'אית צעירה מבטיחה מירושלים תנגן גליץ
שוקולב מטי ברייק

שלושת הרחבות יעוצבו על ידי דורון הירש מפאקוטק בעשרות שקופיות

www.sylvestersauna.com :פרטים על המסיבה פה

...נ''ב: הכתובת של המסיבה תתפרסם היום בחצות
Flotser
באמת נראה משהו שווה ביותר
fusi
ולכן אני שם
:D
taltul
quote:
Originally posted by fusi
ולכן אני שם
:D

אתה לא היחיד :rolleyes: ;)

יאללה מי שלא חציל תגיעו כי הולך להיות מטורף!!! :)
Tarantula
יאלללההה, ערב השנה החדשה אמור להיות ערב חברים/משפחה באיזה צימר לטעמי
לא מסיבה מטורפת מפוצצת באנשים...
taltul
quote:
Originally posted by Tarantula
יאלללההה, ערב השנה החדשה אמור להיות ערב חברים/משפחה באיזה צימר לטעמי
לא מסיבה מטורפת מפוצצת באנשים...

מהההה??? שטויות את אומרת פה... מה אנחנו ילדים קטנים לחגוג עם ההורים? טוב נו אני מסכים אולי אצלך המצב שונה אבל עדיין....


חוץ מזה...אנחנו באים עם חברים... אז



:conf: :conf: :haha:
Shahar
יש טרד מסיבות בשביל מסיבות כאלה
Tarantula
quote:
Originally posted by taltul
מהההה??? שטויות את אומרת פה... מה אנחנו ילדים קטנים לחגוג עם ההורים? טוב נו אני מסכים אולי אצלך המצב שונה אבל עדיין....


חוץ מזה...אנחנו באים עם חברים... אז



:conf: :conf: :haha:


אני לא חוגגת כל הלילה עם ההורים מה נראה לך?!?

זה לא משנה מסיבה עם חברים זה פשוט מידי... משהו שעושים כל שבוע
לא יודעת, בשבילי זאת כבר מסורת ואף אחד כנראה לא יבין אותי...:):tongue2
Scorchio
יאללה עוד 3 שעות למנאייק הולך להיות חזק ביותר
אלונה תעשי טובה תתקשרי אליי ל
VPN
כל הרוסים האלה יבשים יושבים עם המשפחה בסילבסטר לכי תתפרקי שתי אלכוהול קחי גז צחוק
(ירון :))


קיצר יהיה חזקקקקקקקקק
princess cc
quote:
Originally posted by Scorchio
יאללה עוד 3 שעות למנאייק הולך להיות חזק ביותר
אלונה תעשי טובה תתקשרי אליי ל
VPN
כל הרוסים האלה יבשים יושבים עם המשפחה בסילבסטר לכי תתפרקי שתי אלכוהול קחי גז צחוק
(ירון :))


קיצר יהיה חזקקקקקקקקק


יהיה חזק???????? יהיה חזק??????????????
עוד לא החלטתי את מי אני הורגת ראשון...
אותך? את ירון? את סטיבי?
אין לי מושג! אבל מישו הולך לשלם ביוקר על מה שעברתי הערב!!!!!!!!
עיזבו את זה שלקח לנו שעה למצוא ת'מקום, שלא נדבר
על זה שב-24:00 היינו באמצע נסיעה אז גם פיספסנו ת'נשיקה...
ואז אנחנו מגיעים למקום ומסתבר שהמסיבה נסגרה ע"י המשטרה??????
WTF???????
אם הייתי יודעת שזו הולכת להיות מסיבה מסוג המסיבות שהמשטרה סוגרת
לא הייתי טורחת להגיע מלכתחילה, בכל זאת... מה לי ולמקומות האלה?
(נו באמת ירון... ככה אתה מכיר אותי?)
טוב אז בנסיון אחרון להציל ת'ערב האומלל הזה נסענו לווקס...
ונחשו מה? לא עברתי סלקציה...
אני???????????
אין כניסה לנשים עלקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
נו מה? נלך הביתה? לאאאאאאאאאא
המשכנו לדום... לליין הרוסי הזה של הטראנס...
ונכנסנו?
נראה לכם??????????????.
עלק הפקה סגורה!!!פה כבר נשברנו...
סילבסטר 2005 חגגנו בארומה אספרסו בר
פששששששששש להתחיל ככה שנה....
והנה זה מגיע:
"קוראים לי סיסי ואני חצילה!!!!!!!!!!!"

Meltdown
אני מצטער בשבילך, סיסי, במיוחד לאחר כל התלאות שעברת היום,
ואני יכול רק להגיד שהיה לי מזל שהחלטתי לא ללכת למסיבה של הסילבסטר סאונה
Glenn-Holmes
אפשר לבחור בזה כטרד המיותר ביותר של השנה....
חחחחח...

אני בטוח שסיסי מתפללת שהטרד הזה לא היה מופיע בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement