return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
De Grote Goede Voornemens Draad 2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik wil dit jaar eindelijk eens naar de Fabric in Londen, hopen dat Sasha er dit jaar weer gaat draaien dan wil ik daar zeker bij zijn! :tongue3 :cool:

Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Daar hebben Emre en ik het ook al over gehad... zeker een goed plan om in 2005 een weekendje Londen 'te doen'! 's Middags een leuke voetbalwedstrijd van Arsenal of Chelsea bekijken en dan 's avonds naar Fabric... lijkt me niet verkeerd!

Daar dacht ik ook al aan (samen met BasD), vooral in combinatie met het voetballen ja!
Opti
1. afstuderen
2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie)
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
1. afstuderen
2. opleiding zoeken (wellicht Hogeschool voor de Kunsten of Willem de Kooning Academie)
3. Nog betere smoesjes verzinnen om niet naar feesten te gaan.

Ejh hoer, moet je je post niet editten he!!! Mietje!
Opti
Hahahahahaha!:stongue: :haha: :happy2:
Phortje
quote:

Lijkt mij ook wel vet! Alleen clubs zijn daar 21+ toch? Misschien over anderhalf jaar dan :o
GrooveCollect.
quote:

12 february confirmed: digweed @ fabric.. (tot 07:00am)
Heen met easyjet (16:00 of 21:30 aankomst london luton, terug met easy of BMI (luton/heatthrow) 10:50

incl. tax: 70 euro retour

:eyespop: :eyespop: :eyespop:
basd
2004 is qua studie best wel verlopen zoals het moest, stage goed afgerond en ook afstuderen gewoon helemaal afgemaakt voor de Kerst.

Feestend was het echt minder, weinig tijd en geld.

Voor 2005:

- Meer feesten :)
- Goeie en vooral leuke / interessante baan vinden
- Uitgebreid genieten van maandje vakantie aan de andere kant van de wereld in februari (maar dat gaat wel lukken)
robin
Voor een keer NIET achter de feiten aanlopen op school "oh was dat vandaag" (of erger, gister :D)
Meer bewegen. Conditie is echt but.. uurtje sporten is ook gelijk week spierpijn :(
Socialer zijn in het algemeen, ik heb het afgelopen jaar gewoon een klootzak geweest richting veel mensen en daar betaal ik nu ook de prijs voor..
Meer feestjes :) eventueel ook maar eens wat (nl)ta's ontmoeten :o
Muppy
ik doe nie aan voornemens...

al wil ik wel dit jaar mn P eens gaan halen!

@win
Euhmm.. Afvallen :eek:
nwopper
-Naar Nature One
-Naar de Oxa In Zwitserland (evenals de Street Parade daar)
-Mijn P halen (voor de tweede keer)
-Een kerel (mag wel eens tijd worden, nou)
-Naar nog meer feesten
-Nog wat afvallen (ben 20 kilo kwijt nu)
-Meer sporten
-Deckjes kopen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement