|
Hoe was jou 2004? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
6/10
Goed:
-Aangenomen op de HKU (Animatie) en gestopt met Grafisch Ontwerpen op de Kunstacademie in Kampen.
-Goede feesten
Slecht:
-DuMonde laten wachten terwijl je het hele Q Base terrein afzoekt en ze gvd niet kan vinden. (voor jullie zou het je worst zijn, voor mij was het zuur)
-Mislukte dates |
|
|
| Chicane |
| kut van 1 januari tot 31 december en dit jaar ziet het er nog minder rooskleurig uit :( |
|
|
| New Wave |
Een 4.
Weinig gefeest, weinig gedraaid op me decks. Veel te hard gewerkt.
2005 wordt totally anders! |
|
|
| TimeportE |
| een 3, geen feesten bezocht.. weinig tot niets nuttigs met me studie gedaan.. zomervakantie totaal kut gebruikt! etc etc.. |
|
|
| jp |
Even jaren lijken steeds weer tegen te vallen, terwijl oneven jaren vaak goede herinneringen oproepen
1997, 1999, 2001 waren bijna perfect
1994, 1998, 2004 zeer matig |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Phortje
een vijfje.. |
JA! zo weten we nog niks! onderbouw het eens joh!
Ik geef 2004 een acht. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik geef 2004 een acht. |
Onderbouwen....?:p |
|
|
| Jappio |
| ik geef dit jaar een 9, vooral door de mooie zomer en het mooie najaar. Denk dat als ik een jaar of 80 ben en ik terug kijk dit vooral de herinneringen zijn die bijblijven van mijn late jeugd ;) Heb voor de rest ook niet echt hele kutte dingen meegemaakt. |
|
|
| kolkiewolkie |
7/10
Studie ging goed maar dat mag ook wel eens want die ellende kost meer tijd dan leuk is. Uitgaansleven was prima, financieel ist iets minder geworden, geen vriendin maar da's ingecalculeerd ;) . Verder nog immer gezond, geen naaste dierbaren verloren. De enige reden dat de 7 wat magertjes is is dus dat het een wat saai jaar is geweest al met al (weinig ultiema hoogtepunten). |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by tijs08
JA! zo weten we nog niks! onderbouw het eens joh!
Ik geef 2004 een acht. |
Studie ging wel aardig, uitgaansleven was goed, niets gebeurd op 't gebied van liefde en m'n opa takelde behoorlijk af afgelopen jaar...
+Dat er redelijk wat nare dingen zijn gebeurd in de rest v/d wereld.
Wel leuk dat ik dit jaar veel leuke TA'ers heb ontmoet! :)
Op naar een nieuw (en hopelijk beter) jaar! |
|
|
|
|