return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ny PsyTrance Låt
View this Thread in Original format
Cloudburst
Kom aldrig iväg långt på nyår, det sket sig både det ena och det andra. Men gjorde klart en låt för första gången på 1,5 år så jag är skitglad ändå!!! :toothless

• Tandu - Alien Pump (Prio Alea Remix) [192Kbps]

Hoppas det smakar!


EDIT #1: tydligen har jag överskridigt min "Daily 1GB Limit"...

EDIT #2: En vänlig själ gav mig en mirror länk här.
RebeL9
nice låt. bra med ös och tung stämning rakt igenom.
nu minns jag inte hur originalet gick så jag kan inte jämföra men det här lät definitivt bra :]
Cloudburst
quote:
Originally posted by RebeL9
nice låt. bra med ös och tung stämning rakt igenom.
nu minns jag inte hur originalet gick så jag kan inte jämföra men det här lät definitivt bra :]


Tackar så mycket Rääbel najn! :)
DjAviander
Grymt skön produktion =)
Fett dunk vilket var riktigt skönt. Har aldrig hört originalet, men nu blev jag fett partysugen! Lät riktigt proffsigt!
5/5
jeremy1984
Aldrig hört originalet jag heller, men den här var riktigt bra! :)
Keep up the good work! :X
Cloudburst
Tack så mycket Aviander och Jeremy! :)
X-scream
Du ger dig på en remix på en av mina absoluta favoriter..
Finns inte mycket som klår tandus gamla låt när det gäller tung ösig mastodontgoa :wtf:

Soundet låter som Psydrop/SpaceBuddha/Indica. Inte mycket o klaga på, en modern "upphottad" variant av Alien pump :)
Dock så väntade o väntade jag på ett klimax liknande originalet men icke :(
Mycket bra ändå :happy2: :happy2:
Cloudburst
quote:
Originally posted by X-scream
Du ger dig på en remix på en av mina absoluta favoriter..
Finns inte mycket som klår tandus gamla låt när det gäller tung ösig mastodontgoa :wtf:

Soundet låter som Psydrop/SpaceBuddha/Indica. Inte mycket o klaga på, en modern "upphottad" variant av Alien pump :)
Dock så väntade o väntade jag på ett klimax liknande originalet men icke :(
Mycket bra ändå :happy2: :happy2:


Jopp, det är en av mina absoluta favoriter med. När slutdängan kommer, oj, oj, då gäller det att hålla i hatten! :D Stod mellan valet att lägga in nått liknande megaklimax, men valde tillsut att göra på detta viset. Är vissa småsaker jag kommer ändra troligtvis.

Tack för att du lyssnade och tack för kommentarerna! :)
Snakebyte
*Lyssnar*

Bra tryck! Väldigt Goa här asså! Najs som fan. Produktionen låter snygg oxå.

Har egentligen inga förslag på ändringar och så, jag tycker den e bra som den är!
Kaveh
Jävligt schysst produktion som sagt! :cool:

Cloudburst
Tack Snake och Kaveh. :) Ni är för goa.. :p (no pun intended)

edit: usch märkte nu den hemska särskrivningen i rubriken... :wtf:
AC.
Gillade denna! Mycket skönt ljud genom hela låten och framför allt inte det dära lite plastigare ljudet som man ofta får höra lär man lyssnar igenom amatör-sektionen.
Tyvärr har jag inte hört orginalet så det får väl bli en senare uppgift =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement