|
trance energy live sets......
|
View this Thread in Original format
| Kartikeya |
yo gasten,
kom net terug van Rome Reis met school dus ik heb alles van Trance Energy Heereveen gemist...
heb et niet kunnen opnemen en de sites die tot nu toen zijn genoemd zijn vaag want ik kan bijvoorbeeld bij raremusicfinder niet met getright downloaden.....
en audiogalaxy zegt dat er op de sets copy right zit.....
PLEAZZZZZZZ help me:D
Later,
K A R T |
|
|
| Ruben_Dubbink |
probeer het s zonder getright:D
verder kun je het met KaZaa proberen, misschien staat er wel wat op.
Toch zou ik als ik jou was zou ik toch proberen op http://d2k.dedserver.org/index2.php
Iemand nog andere tips?
Ow ja, op raremusicfinder moet je gewoon wat vaker proberen, maar dan zonder aparte progjes.....
Succes,:cool:
Greetz RubDub |
|
|
| Kartikeya |
kijk ik moet wel getright proberen:D
heb namelijk een dial up modempje en anders kost et te veel centjes snapie
ik moet kunnen "resumen"
:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
mmmm.........
die files van djmixes2k lijken me nog wel te doen met een modempje,
(zo'n 20MB per file).
Anders zou ik het ook niet weten.....sorry.
Greetz RubDub |
|
|
| TimeportE |
| Ik had swamper aangeboden om de sets naar zijn ftp te zetten, maar hij had ze al dus verwacht ze binnenkort in zijn liveset afdeling!! Ik heb ze allemaal al, ik vond vooral die van scott bond en judge jules het best, johan gielen's set was ook wel goed.. cross suckte behoorlijk.. piu was wel redelijk.. beetje rare trackslist!! :p:p |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb Raremusicfinder al een aantal keren geprobeerd, maar die set van Piu kan ie toch echt niet meer downen :( :mad:
En de satellite van Audiogalaxy kan niet geinstalled worden bij mij :mad: :whip:
Ik hoop dat iemand 'em binnenkort op z'n FTP heeft staan vanwaar ik 'em kan downen.... |
|
|
| Kartikeya |
ikzit nu judge jules van trance energy te downloaden bij dj mix bla blaablba
dan download je et in stukjes
hoe de hel kan je er 1 geheel van maken?
please tell me
Greetz,
kARTIKEYA |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
please tell me
Greetz,
kARTIKEYA |
Volgens mij kun je die files gewoon unraren of anders met het progje waarmee ze ook gesplit zijn "hjsplit" ( kun je downloaden op www.download.com ) :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
ikzit nu judge jules van trance energy te downloaden bij dj mix bla blaablba
dan download je et in stukjes
please tell me
Greetz,
kARTIKEYA |
Een directe download van dat progje staat onderaan de pagina,
gewoon ff op die link klikken en hij dl meteen.
Ow ja, Flipper01, gewoon blijven proberen, de volgende dag weer.
Bij mij lukte het eerst ook niet, maar vooral 's morgens deed ie het bij mij, succes;)
Greetz RubDub |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Ow ja, Flipper01, gewoon blijven proberen, de volgende dag weer.
Bij mij lukte het eerst ook niet, maar vooral 's morgens deed ie het bij mij, succes;)
Greetz RubDub |
Ik blijf het proberen..nog steeds geen suc6 :(
Ik wordt er ondertussen compleet gestoord van!!! M'n andere computer (waar m'n brander in zit) loopt nu helemaal te kloten, het beelscherm geeft alleen nog maar een zwart wit beeld van 640x480 :mad: Aaarggghhh
Dat wordt weer opnieuw format c:, nu nog bij DOS zien te komen (zelf dat wil niet echt lukken) :sadgreen: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik blijf het proberen..nog steeds geen suc6 :(
Ik wordt er ondertussen compleet gestoord van!!! M'n andere computer (waar m'n brander in zit) loopt nu helemaal te kloten, het beelscherm geeft alleen nog maar een zwart wit beeld van 640x480 :mad: Aaarggghhh
Dat wordt weer opnieuw format c:, nu nog bij DOS zien te komen (zelf dat wil niet echt lukken) :sadgreen: |
Betekent dat je grafische kaart niet goed werkt. Moet je ff de drivers er op nieuw opzette!! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | | Betekent dat je grafische kaart niet goed werkt. Moet je ff de drivers er op nieuw opzette!! |
Tja, die drivers kan ik dus niet vinden :(
En het probleem is dat windows net als de comp is opgestart vastloopt.. Opstarten vanaf de windows cd wil ie ook al niet doen.. grr
Ik blijf proberen!! |
|
|
|
|