return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צריך את עצתכם
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
מה קורה אנשים? אני צריך את עצתכם
אני רוצה לקנות פטיפון אחד, המטרה העיקרית שלו היא לא תיקלוט אלא דווקא לשמוע תקליטים ישנים שיש לי בבית ופה ושם כשאני מוצא גם להביא
EP
חדשים, אני ממש לא מסתכל לכיוון של טכניקס ווסטקס מאחר ואני מתכוון להשקיע בזה בסיבות ה1200 שקל, 1500 גג אם אני פשוט לא ימצא משהו נורמאלי בפחות
אני רוצה שתיהיה מחט נורמלית שאני יוכל לעשות איתה סקרצ'

לא אכפת לי אפילו להביא משהו משומש אבל איכותי אבל שיכנס לטווח המחירים האלה
על מה אתם אומרים כדי ללכת? איזה דגם? משומש/לא משומש? אני יכול למצוא חיה כזאת בכלל?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מה קורה אנשים? אני צריך את עצתכם
אני רוצה לקנות פטיפון אחד, המטרה העיקרית שלו היא לא תיקלוט אלא דווקא לשמוע תקליטים ישנים שיש לי בבית ופה ושם כשאני מוצא גם להביא
EP
חדשים, אני ממש לא מסתכל לכיוון של טכניקס ווסטקס מאחר ואני מתכוון להשקיע בזה בסיבות ה1200 שקל, 1500 גג אם אני פשוט לא ימצא משהו נורמאלי בפחות
אני רוצה שתיהיה מחט נורמלית שאני יוכל לעשות איתה סקרצ'

לא אכפת לי אפילו להביא משהו משומש אבל איכותי אבל שיכנס לטווח המחירים האלה
על מה אתם אומרים כדי ללכת? איזה דגם? משומש/לא משומש? אני יכול למצוא חיה כזאת בכלל?


אני חושב שבמחיר הזה תמצא רק משומש...

נדמה לי שדגמים ישנים של סטאנטון גמיני וכאלה יכולים להכנס לך לטווח מחיר הזה אבל צריך לבדוק
לגבי מחט שוב מחט סבירה חדשה עעולה כמה מאות שקלים... כנראה שתצטרך לקנות הכל משומש....
בכל מקרה אני חדש בקטע (אבל מאוד רציני בו) ככה שהחברה המבינים יותר מן הסתם יוכלו לעזור לך יותר...
צח
מוש
אלי
יובל
ועוד שאני לא זוכר
לא יודע כמה מתוכם עבדו או התעניינו בפטיפונים כי רובם עם קומפקטים אבל אני מאמין שהם ידעו כמה דברים שאני לא יודע...חכה לתגובתם
Narcotic Mind
תראה, אני חושב שאין שום הצדקה שפטיפון רגיל יעלה כל כך הרבה,
זה כמו שפיוניר די ג'יי 1000 עולה איזה 4500 שקל
אבל אתה יכול למצוא קומפקט אחר, הרבה יותר בסיסי בשליש מחיר שמחינת בסאונד ושימוש בסיסי הוא יהיה לא רע בכלל
זה מה שאני חושב לגבי טכניקס ווסטקס שעולים יותר מ4000 שקל, זה כביכול הטופ של הטופ בפטיפונים, לכן אני מניח שאפשר למצוא משהו סביר ופחות מוכר בהרבה פחות כסף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Narcotic Mind ,
זה כמו שפיוניר די ג'יי 1000 עולה איזה 4500 שקל


8000 שקל התכוונת....

צודק אבל אני לא יודע כמה נמוך תמצא
תשמע אני קניתי את הווסטאקס שלי חדש עם אחריות ב-3400
אז אני מניח שאפשר למצוא אותו משומש ב-2000-2500
משאומר שסטאנטון אפשר אולי אפילו בפחות מ-2000
אבל נראה אם החברה פה שמבינים ממליצים עליו בכלל
Narcotic Mind
http://www.djshop.co.il/default.asp...E-46EAB4CEF668}

אתם יכולים לראות פה שיש פטיפונים בטווח מחירים שלי, אני פשוט לא יודע עד כמה הם טובים ומה הפאקים שלהם, אני מניח שיש סיבה טובה למה טכניקס עולה פי 3
אני מניח שזה קשור בעיקר למנוע של הפטיפון, אני פשוט לא יודע עם מה אפשר לעבוד בשביל למקסס כמו שצריך ועם מה לא
ReAz
יש לי שאלה מה התפקיד של הפטיפון הזה?
http://www.djshop.co.il/default.asp?catid={442B31E8-7BE7-4A9A-841E-46EAB4CEF668}&details_type=1&itemid={0DE8A918-71E4-4841-A2AB-534BF409F03E}

כלומר מה אני יכול לעשות איתו? סקרצ'ים?...

אם אי אפשר לפתוח תלינק על זה אני מדבר:

Vestax Handy Trax
מספר קטלוג:035
יצרן:Vestax
מחיר₪990.00
חדש מבית וסטאקס , פטיפון נייד בעל רמקול פנימי ומהירות מתכוונת ואקולייזר אחד. ניתן לחבר לו אוזניות וגם לחברו למיקסר תקליטן או מערכת ביתית
arik
quote:
Originally posted by ReAz
יש לי שאלה מה התפקיד של הפטיפון הזה?
http://www.djshop.co.il/default.asp?catid={442B31E8-7BE7-4A9A-841E-46EAB4CEF668}&details_type=1&itemid={0DE8A918-71E4-4841-A2AB-534BF409F03E}

כלומר מה אני יכול לעשות איתו? סקרצ'ים?...

אם אי אפשר לפתוח תלינק על זה אני מדבר:

Vestax Handy Trax
מספר קטלוג:035
יצרן:Vestax
מחיר₪990.00
חדש מבית וסטאקס , פטיפון נייד בעל רמקול פנימי ומהירות מתכוונת ואקולייזר אחד. ניתן לחבר לו אוזניות וגם לחברו למיקסר תקליטן או מערכת ביתית

נשמע טוב למה שהוא רוצה

בכל מקרה זה לא פטיפון
זה סי די פלייר דיגיטלי
רק שאתה יכול לשחק איתו אני מניח כנו בפיוניר 1000
כשאתה שם על מצב תקליט

בטח יש לו עוד אופציות
ואיכות טובה
ReAz
quote:
Originally posted by arik
נשמע טוב למה שהוא רוצה

בכל מקרה זה לא פטיפון
זה סי די פלייר דיגיטלי
רק שאתה יכול לשחק איתו אני מניח כנו בפיוניר 1000
כשאתה שם על מצב תקליט

בטח יש לו עוד אופציות
ואיכות טובה


מה זאת אומרת סי די פלייר דיגיטלי? אחי תסביר לי בבקשה אני חדש פה... אפשר לעשות עם זה סקרצ'ים?
Flotser
quote:
Originally posted by arik
נשמע טוב למה שהוא רוצה

בכל מקרה זה לא פטיפון
זה סי די פלייר דיגיטלי
רק שאתה יכול לשחק איתו אני מניח כנו בפיוניר 1000
כשאתה שם על מצב תקליט

בטח יש לו עוד אופציות
ואיכות טובה


נראה לי זה כן פטיפון לכל דבר
:p
arik
quote:
Originally posted by Flotser
נראה לי זה כן פטיפון לכל דבר
:p

טוב
יש שתי אפשרויות
או שזה סי די פלייר דיגיטלי
או שזה פטיפון אבל הראשון שאני רואה שדיגיטלי
חוץ
מהפיינל סקרץ
אבל זה לא קשור

Glenn-Holmes
990 שקל??

ויש לזה בכלל פונקציות?
והוא עובד?

חדש?

חחח לא כסף בכלל
Narcotic Mind
הציעו לי לקנות טכניקס בן שנתיים- אמור להיות במצב טוב
כולל מחט של סטנטון (500) וקייס ב2200

מה אתם אומרים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement