Nyttårsaften
|
View this Thread in Original format
moore |
Ja.. fortell ;)
Ble det århundrets fest eller en værst flopp? |
|
|
atlearmeen |
Nei, nedtur!
Jeg var edru og "taxidriver" på grunn av en dum forelskelse
men, jeg tjente 700,- på å kjøre fulle venner! |
|
|
Ariah |
var på en hytte med 30 andre mennesker, drakk konstant fra tidlig om morgenen den 30. til klokka 4 om natta 2. januar. råeste jeg har vært med på |
|
|
alieu |
quote: | Originally posted by atlearmeen
Nei, nedtur!
Jeg var edru og "taxidriver" på grunn av en dum forelskelse
men, jeg tjente 700,- på å kjøre fulle venner! |
Kan vel nesten si det samme, bortsett fra at jeg var syk og hadde lungebetenelse.
Kjørte venner og kjente hele natta og tjente 1200 spenn! I edru tilstand, så har jeg aldri hørt så mye fyllepreik på en gang! 90% av det som kommer ut av kjeften på fulle folk er bare piss og rør! Det er nesten sånn at jeg spør meg selv om jeg skal slutte å drikke...det kommer aldri til å skje men... |
|
|
DJ AL-X |
På meg ble det bare ett glass rødvin :P
Var bedt med på hytta til dama (med foreldre), og de er litt avholds..
Brukte derfor kvelden på peiskos og god mat
Utrolig digg å våkne 1 nyttårsdag helt god form :D |
|
|
DJ-RED |
Ahh... Havnet på en fest i nærheten der jeg bor. Først var det kanskje 15 stykk der, men utover kvelden strømmet det på med folk og det ble selvfølgelig sloss kamp mellom noen lokale dophuer osv. Politi og Sykebil kom. Ikke at jeg kan huske det men i følge det jeg hørte dagen etter på. Men dette stoppet ikke festen. Spratt litt champagne klokken 12, helvetes så god Dom perignon. Også sovnet jeg sånn i hmm 4 tida kanskje og våknet klokka 6 og skjønte ingen ting fodi alle var borte nesten :P |
|
|
tranceviking |
var på en fest hos en kæmmis.
rota med 3 stykker som var venninner...ikke populært
datt ned en murtrapp, ikke digg
husker ikke stort, men ellers greit |
|
|
|
|